هوشنگ كامكار: از زیر تیغ جراحی با موفقیت بیرون آمدم چون عاشقم!

هوشنگ كامكار: از زیر تیغ جراحی با موفقیت بیرون آمدم چون عاشقم!

به گزارش پیلانو هوشنگ کامکار، آهنگساز، پژوهشگر و مدرس موسیقی کشورمان که اخیرا عمل جراحی سخت و موفقت آمیزی را پشت سر گذاشته است، در پیامی دلیل اصلی ماندن و دوام آوردنش را به اختصار چنین بیان نمود: «عشق».
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:
«به خورشید سلامی باردیگر خواهم داد
در این روزهای سخت و ملتهب که شوق زیستن و ماندن هر روز کم رنگ تر می شود، در بستر بیماری افتادم و ناگهان قلبم را زیر تیغ بردند.
احساس می کنم تلخی و سنگینی این سه سال قبل و اضطرابی که داشتم دلم را عمیق به تنگ آورد و بیمارم کرد.
آنچه گذشت و می گذرد آسان نبود و نیست؛ اما چند چیز شوق ماندن و زیستن را در من در سخت ترین دقایق پررنگ می کرد.
نخستین آنها فروغ فرخزاد بود.
من فکر می کنم که من ماندم و دوام آوردم چونکه که از عمق قلبم می خواستم انتشار تازه ترین اثرم بر روی اشعار فروغ فرخزاد را که به علت کرونا انتشارش به تعویق افتاد را ببینم. عشق به فروغ و عاشقانه های وی در اوج لحظه های بیماری چون باران نور در ظلمت قلبم می خزید و گویا فروغ، همان مهربانی بود که به خانه ام با چراغ و یک دریچه می آمد تا من به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم.
پس از فروغ، بودنم را مدیون پزشکان و پرستارانم هستم. پزشکان و پرستارانی که مانند همه آنانی که در دو سال سخت گذشته برای سلامت کشور جانفشانی کردند، در نهایت دقت، حوصله، آرامش و عشق کاری کردند که من، که چون طفلی هراسان بودم، به چراغ و آب و آیینه پیوستم و نترسیدم.
و در نهایت عشق ….
من ماندم و دوام آوردم چون عاشقم.
عاشق طبیعت
عاشق ایران
عاشق موسیقی
عاشق شعر
عاشق شهرزاد
عاشق رنگ
عاشق خواهر و برادرانم که افسانه عشق شان، هزار شاهنامه است
عاشق زیستن و خلق کردن
امروز که سعادت دارم بار دیگر به خورشید سلام کنم، مهر و محبت همه آنانی که در این روزها، دست دختر و همسرم را با عشق و دوستی فشردند و تنهای شان نگذاشتند، از عمق قلبم ارج می نهم.
از تیم محترم پزشکی ام که از من در تمام مسیر از تشخیص تا درمان، همچون عضوی از خانواده خود، با عشق، مراقبت و حمایت کردند، قدردانی می کنم.
با آرزوی سلامتی و سربلندی
برای همه ایران و جهان»

منبع: