با شروع فصل تازه فعالیت ها؛ حجت اشرف زاده در شهرستان ها کنسرت می دهد

با شروع فصل تازه فعالیت ها؛ حجت اشرف زاده در شهرستان ها کنسرت می دهد

حجت اشرف زاده خواننده پاپ کشورمان در تازه ترین فعالیت موسیقایی خود طی روزهای پیش رو در برخی از شهرستان های کشورمان به اجرای برنامه می پردازد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، حجت اشرف زاده از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان که طی روزهای گذشته تجربه اجرای در تلویزیون را بعنوان مجری از سر گذراند، طی روزهای پیش رو میزبان طرفداران خود با برگزاری چند کنسرت در شهرستان های مختلف خواهد بود.
بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته این خواننده روز شنبه هفدهم اردیبهشت ماه در سالن سینما هلال اهواز، دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در شهر قزوین، روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه در سالن فرهنگ و هنر شهر قدس، روز جمعه بیست و سوم اردیبهشت ماه در تالار مرکزی موسیقی رشت مجموعه کنسرت هایی را برگزار خواهد نمود.
حجت اشرف زاده که طی ماه های گذشته عمده فعالیتهای خویش را معطوف به تولید تک آهنگ و موسیقی تیتراژ کرده، در ایام اخیر با ورود به یک چالش جدید کاری، بعنوان یکی از مجریان برنامه شبانگاهی «رخ به رخ» شبکه دو در کنار امیرعلی دانایی تجربه جدیدی را انجام داده است.
این خواننده موسیقی پاپ در بهمن ماه سال قبل بود که همزمان با سی و هفتمین جشنواره موسیقی قطعاتی از آثار عاشقانه خویش را برای طرفداران در تالار وحدت اجرا کرد.

منبع: