زمان برگزاری مراسم جوایز گرمی

زمان برگزاری مراسم جوایز گرمی

به گزارش پیلانو تاریخ جدید برگزاری مراسم اعطای جوایز موسیقی گرمی که پیش تر به علت شیوع سویه اُمیکرون ویروس کرونا به زمان دیگری موکول شده بود، مشخص شد.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از رویترز، بنا بر بیانیه شبکه CBS و آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط، مراسم اعطای جوایز موسیقی گرمی در لاس وگاس و در تاریخ سوم آوریل (۱۴ فروردین) برگزار می شود.
در ابتدا قرار بود این مراسم در ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در لس آنجلس برگزار گردد اما این مراسم در سایه افزایش موراد مبتلا شدن به سویه جدید ویروس کرونا به تعویق افتاد.
«ترور نوا» کمدین، مجری این مراسم خواهد بود که به صورت زنده پخش خواهد شد. لیست نامزدهای جوایز گرمی ۲۰۲۲ در ماه نوامبر اعلام شده بود.
تابحال چندین رویداد در سال جدید میلادی به تعویق افتاده اند که از آن جمله میتوان به جوایز سینمایی انتخاب منتقدان، جوایز گاورنر آکادمی اسکار و موسسه فیلم آمریکا اشاره نمود. همینطور برگزاری جشنواره فیلم پالم اسپرینگز به صورت کلی لغو شد و جشنواره ساندنس هم به صورت کاملا آنلاین برپا خواهد شد.
مراسم جوایز گرمی در سال ۲۰۲۱ هم به علت همه گیری ویروس کرونا لغو شده بود. سال قبل این مراسم از ماه ژانویه به مارس موکول شد و طی آن مجموعه ای بخش های از پیش ضبط شده در مقابل جمعیت کوچکی برگزار شد.
برگزارکنندگان مراسم جوایز گرمی ۲۰۲۲ هنوز اطلاعات بیشتری درباره نحوه برگزاری این مراسم عرضه نداده اند.

منبع: