شبی به یاد درمبخش

شبی به یاد درمبخش

گالری هنرهای ایده این پنجشنبه (چهارم آذر ماه) مجلس یادبودی به یاد هنرمند فقید عرصه کاریکاتور و هنرهای تجسمی، کامبیز درمبخش برگزار خواهد نمود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، این برنامه با حضور تعدادی از هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی نظیر جمال رحمتی، کیارش زندی، داوود شهیدی، کامبیز صبری، احمد عربانی، جواد علی زاده، کیومرث کیاست و… برگزار می شود.

در شرح این نشست چنین آمده است: «رفتنِ کامبیز درم بخش، تنها از دست دادن یک تصویرگر یا کاریکاتوریست نبود. آن خطوط ساده اما پر از معانی و مفاهیم شگفت انگیز، انگار صدایی بود که تار و پود آن با بند بند هنر و فرهنگ این آب و خاک پیوند خورده بود. تا همیشه ایام، یک صندلی در گالری و مدرسه ایده به یاد عمو کامبیز عزیزمان خالی است که یادآور باغبانی است که در باغچه کوچک ما، بذرهای بسیاری را با دستان مهربان خود کاشت و هر غنچه ای که در این باغچه سر از خاک برآورد، عطر زلال و مسحورکننده آن دست ها را در بغل خواهد داشت.»

زمان برگزاری این نشست، پنجشنبه (چهارم آذر ماه) ساعت ۱۷ در گالری ایده به نشانی خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، خیابان هجدهم، شماره ۲۶ خواهد بود.
علاوه بر این، جمعه ۵ آذرماه هم برخی از آثار کامبیز درم بخش در گالری ایده به معرض نمایش گذاشته خواهد شد که بازدید از این نمایشگاه، تا روز چهارشنبه ۱۰ آذر از ساعت ۱۶ الی ۲۰ ادامه دارد.
گفتنی است که حضور در هر دو برنامه برای عموم علاقه مندان آزاد و مجانی است.

منبع: