به خوانندگی محمد ذاكر حسین؛ آلبوم نشان روی تو منتشر گردید

به خوانندگی محمد ذاكر حسین؛ آلبوم نشان روی تو منتشر گردید

آلبوم نشان روی تو با هنرمندی کاوه پیمان و محمد ذاکر حسین در ژانر موسیقی ایرانی و استفاده از اشعار ادبیات کلاسیک ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، «نشان روی تو» عنوان یکی از تازه ترین آلبوم های موسیقی است که طی روزهای گذشته با هنرمندی محمد ذاکرحسین و کاوه پیمان در ژانر موسیقی ایرانی منتشر گردید.
این مجموعه موسیقایی با همراهی گروه موسیقی «همنوازان ایران» به سرپرستی و آهنگسازی کاوه پیمان و آواز محمد ذاکرحسین انتشار یافته است.
«واگویه» با شعر خواجوی کرمانی و سعدی (به پاس یک خاطره تقدیم به استاد محمد جواد ضرابیان – قسمت بیداد این تصنیف ساخته این هنرمند است)، «چهار مضراب سراب» با آهنگ محمدرضا عطار و تنظیم کاوه پیمان، «پای بند» با شعر سعدی، «به کجا چنین شتابان» با شعر محمدرضا شفیعی کدکنی و «نال» با شعر سعدی و آهنگ محمدذاکر حسین همچون قطعاتی هستند که در این آلبوم انتشار یافته اند.
کاوه پیمان نوازنده تار، پیمان لردی فرد نوازنده تار، مهدی زارع بم نوازنده تار، رسول زمردی نوازنده نی، خشایار طیار نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو، محمدرضا عطار نوازنده سنتور، سهراب خوش پرور نوازنده سنتور، وحید نوروزی نوازنده سنتور، تراب صانع نوازنده سنتور، کریم ابراهیمی نوازنده تمبک و کوزه، علیرضا نصیری فرد نوازنده دف، محمد ذاکر حسین خواننده و نوازنده تار و بم تار در قطعه نال، رهام شناسا نوازنده سنتور، سینا علم نوازنده کمانچه و کمانچه آلتو گروه نوازندگان این آلبوم را می سازند. این در شرایطی است که عادل شریف و مازیار مرتاضیه مجریان ضبط استودیو، مجتبی محنا میکس و مسترینگ، حمیدرضا مزکی شیرازی گرافیک، امیر رهبر عکس دیگر عوامل اجرایی آلبوم را می سازند.

محمدذاکر حسن خواننده آلبوم «نشان روی تو» همچون هنرمندان جوان موسیقی کشورمان در عرصه خوانندگی، آهنگسازی، تدریس و نوازندگی تار است که سرپرستی گروه موسیقی «خموش» را به عهده دارد.
همکاری در آلبوم ها و پروژه هایی چون «نواژه»با هنرمندی مسعود شناسا، «اپرای حافظ» به کارگردانی استاد غریب پور و آهنگسازی بهزاد عبدی، آلبوم تصویری کنسرت «سرشار» اثر کاوه پیمان، «خلوتگاه من» اثر استاد مسعود شناسا و انتشار تک آهنگ های «عاشق کُشی»، «زار»، «گل افشان»، «افسانه خاموشی»، «گاه و بی گاه» برگزاری کنسرتهای مختلف با گروه های «خموش»، «ایران»، «نو»، «شیرازیس» همچون فعالیتهای این هنرمند در عرصه موسیقی است.

منبع: