صالحی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارشاد: برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد راهبردی نیست

صالحی در مخالفت با وزیر پیشنهادی ارشاد: برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد راهبردی نیست

به گزارش پیلانو نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برنامه های وزیر پیشنهادی ارشاد کلی و فاقد راهبرد و شامل تناقض گویی های عمده است.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، در جلسه علنی نوبت عصر روز سه شنبه (دو شهریور) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی رأی اعتماد به وزرای کابینه سیزدهم، مسلم صالحی نماینده اقلید در مخالفت با وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اظهار داشت: برنامه های اسماعیلی کلی و فاقد راهبرد و شامل تناقض گویی های عمده است.
وی خطاب به اسماعیلی عنوان کرد: آیا به مهندسی فرهنگی اعتقاد دارید یا فکر می کنید فرهنگ امری خودجوش و درونی است؟ برنامه هایتان برای هم افزایی دستگاههای فرهنگی چیست؟
نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای امرار معاش، بیمه و بازنشستگی هنرمندان چه برنامه هایی دارید؟
صالحی تاکید کرد: مقرر است برنامه های خویش را توسط نیروهای وزارت خانه اجرا کنید، این در شرایطی است که در بعضی از شهرستان ها، اداره ارشاد دو نیرو دارد چگونه می توانید برنامه های عریض و طویل خویش را با این کمبود نیروی انسانی جبران کنید؟
وی خاطرنشان کرد: اسماعیلی هیچ تأکیدی بر مطالعات و تحقیقات فرهنگی نکرده است تا از این پژوهشها برای بهبود وضعیت استفاده نماید. اساس خانواده توسط برنامه های شبکه های خارجی مورد تهاجم قرار گرفته است می خواهید چه اقدامی انجام دهید.

منبع: