افزایش خودكشی ها و تهدید به تعطیلی سازه کندویی نیویورک هنوز آدم می کشد!

افزایش خودكشی ها و تهدید به تعطیلی سازه کندویی نیویورک هنوز آدم می کشد!

«وِسِل» سازه چند طبقه شبیه کندو عسل که از مقاصد دیدنی «نیویورک» به حساب می آید حالا به دنبال چهارمین خودکشی در این مکان با درخواست برای تعطیلی روبرو شده است.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از گاردین، بعد از خودکشی چهارمین نفر از بالای «وِسِل»، سازه و از مقاصد گردشگری محله «هادسن یاردز» شهر نیویورک، تقاضا برای تعطیل شدن این مکان مطرح گردیده است.
یک پسر ۱۴ ساله چهارمین فردی بود که در دو سال قبل با پرش از این سازه دست به خودکشی زد. این سازه ی چند طبقه بعد از اصلاحاتی که برای کاهش خطر در آن بوجود آمده بود، اخیرا بازگشایی شده بود.
البته این سازه که توسط «توماس هیترویک» طراحی شده است، در زمان افتتاح در سال ۲۰۱۹ هم با انتقادهایی روبرو شده بود. بعضی از افراد ساکن در منطقه ای که «وِسِل» در آن قرار دارد این بنا را به پلکانی به سمت ناکجاآباد تشبیه کرده بودند.
این هفته، وب سایت «کِربد» به صراحت اعلام نمود زمان تعطیل کردن «وِسِل» فرا رسیده است.
حضور در این سازه در ابتدا مجانی بود اما بعد از سومین خودکشی در این مکان، شرکتی که مسئولیت اداره این سازه را دارد برای حضور در این مکان بلیت فروشی و مقرراتی برای ممنوع شدن بالا رفتن از این بنا به صورت انفرادی را وضع کرد.
اولین خودکشی در «وِسِل» به فوریه سال قبل بازمی گردد. این مکان در ماه ژانویه بعد از آن تعطیل شد که این اتفاق دو مرتبه دیگر تکرار شد. این مکان در ماه «می» بازگشایی شد اما شرکت مسوول اداره آن، ارتفاع نرده های این بنا را افزایش نداده بود.

منبع: