در آستانه عید قربان صورت گرفت؛ انتشار عیدانه موسیقایی یك گروه قرآنی با همراهی كارگران ایرانی

در آستانه عید قربان صورت گرفت؛ انتشار عیدانه موسیقایی یك گروه قرآنی با همراهی كارگران ایرانی

به گزارش پیلانو گروه هم آوایی بین المللی الغدیر تهران در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان و عید سعید غدیرخم نماهنگ عیدآقایی را با همراهی کارگران ایرانی پیش روی مخاطبان قرار داد.
دریافت 65 MB
هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی بین المللی الغدیر تهران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین تولیدات موسیقایی خود در زمینه آثار مذهبی و آیینی بیان کرد: پس از انتشار نماهنگ «بدرتوس» که مدتی پیش به مناسبت میلاد حضرت رضا (ع) در اختیار علاقه مندان قرار گرفت، تصمیم به انتشار قطعه ای متفاوت گرفتیم که در قالب عنوان «عید آقایی» به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر خم منتشر می شود.
وی اضافه کرد: در این اثر موسیقایی که نماهنگ آن در فضایی متفاوت با حضور کارگران شریف و زحمتکش کشورمان که در عرصه تولید محصولات ایرانی فعالیت می نمایند، سعی کردیم مطابق با شعار سال ۱۴۰۰ که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها انتخاب شده، فضایی را ایجاد نماییم که اجرای یک اثر مذهبی ترکیب یافته با موضوع تولید ایرانی باشد. فضایی که با حضور کارگران عزیزمان برای ما سبب تولید اثری شد که فکر می کنم در برگیرنده حال و هوایی شاد و نشاط بخشی باشد.
سرپرست گروه هم آوایی الغدیر تهران بیان کرد: طی سالهای اخیر کارگران شریف کشورمان به سبب شرایط اقتصادی موجود در پرفشارترین وضعیت ممکن قرار دارند که اگر تلاش و کوشش آنها نبودند معلوم نبود وضعیت تولید در کشور به چه سرنوشتی گرفتار می شد. بدین جهت ما سعی کردیم با ورود به یک فضای صنعتی و فیلمبرداری یک کلیپ آیینی که در رابطه با عید سعید غدیر و عید سعید قربان است، به سهم خود در انعکاس فعالیت آنان و همین طور قدردانی از کارگران تلاشگر ایرانی گام هایی را برداریم. به هر حال حالا کارگاه ها و کارخانه های ما در یک فضای خشک صنعتی هستند که آنچنان تلاشی هم برای ایجاد روحیه و نشاط برای آنها نمی گردد، بدین سبب فکر می کنم چنین کارهای فرهنگی می تواند هم در ایجاد نشاط و هم افزایش راندمان کارهای یک واحد تولید موثر باشد.
نصیری در معرفی تعدادی از عوامل اجرائی نماهنگ «عیدآقایی» اظهار داشت: احسان جوادی شاعر، نیما نورمحمدی تنظیم کننده، حسن صفری میکس و مسترینگ، محمد امین فکری کارگردان تعدادی از عوامل تولید و تهیه این نماهنگ را می سازند.
گروه هم آوایی بین المللی «الغدیر» تهران از گروه های همخوانی ممتاز در عرصه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تا حالا بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر نموده است. این گروه همچون مجموعه هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خودرا در فضای مجازی بطور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار می دهند.

منبع: