سلبریتی های ورشكسته را بشناسید

سلبریتی های ورشكسته را بشناسید

پیلانو: تا حالا از ثروت افسانه ای هنرمندان بزرگ دنیا زیاد شنیده ایم اما بد نیست بدانیم که تعدادی از آنها در چشم بر هم زدنی دارایی که در طول سال ها به دست آورده بودند را از دست داده اند!
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، الجزیره در گزارشی به نقل از سایت آمریکایی برین بریز، به چند از تن افراد معروفی که به دلیلهای مختلف ورشکستگی را در زندگی تجربه کرده اند پرداخته است که در ادامه می خوانید.
برت رینولدز یکی از معروف ترین بازیگران آمریکایی در دوره خودش است که ۱۰ سال قبل و بعد از طلاق گرفتن از همسرش، لونی اندرسون به مشکل مالی برخورد و این ورشکستگی تا جایی پیش رفت که به سبب پرداخت نکردن قسط ها، خانه اش در رهن بانک قرار گرفت. این بازیگر در سال ۲۰۱۸ درگذشت.

کیم بیسینگر، بازیگر زن آمریکایی که به خاطر بازی در فیلم «محرمانه لس آنجلس» (۱۹۹۷) برندهٔ جایزه اسکار شد، در اواخر دهه نود میلادی از بازی در یک فیلم سینمایی کناره گیری کرد و این تصمیم سبب شد تا شرکت تولید کننده فیلم از او شکایت کند؛ در پی این شکایت بیسینگر به بالای ۸ میلیون دلار جریمه محکوم شد. این هنرپیشه در آن زمان اعلام ورشکستی کرد. این بازیگر که در پروژه های شهر براسلتون ۲۰ میلیون دلار سرمایه گزاری نموده بود، ناچار شد این پروژه ها را نیز رها کند.

ماروین گی، خواننده آمریکایی ِ آفریقایی تبار، در دهه شصت و هفتاد قرن گذشته میلادی به شهرت و ثروت زیادی رسید. اما بعد از جدایی از همسرش، آنا جوردی اعلام ورشکستگی کرد. در قرارداد طلاق این زوج قید شده بود که مافین گی باید آلبومی را منتشر نموده و تمام عوایدش را به همسر سابقش ببخشد.

بااینکه اوایل دهه نود میلادی، ثروت ام سی همر خواننده رپ آمریکایی بیش از ۳۰ میلیون دلار بود، اما او نیز به جهت ولخرجی های بی حساب و کتابش در آستانه ورشکستگی قرار گرفت. همر خانه ای به ارزش ۲۰ میلیون دلار خریداری نموده است.

ویلی نلسون، بازیگر و خواننده آمریکایی که در پرداخت مالیات کوتاهی می کرد نیز گرفتار ورشکستگی شد برای اینکه تخلفات مالیاتی او به بالای ۱۶ میلیون دلار رسید؛ بنا بر این ویلی نلسون ناچار شد تا درآمد حاصل از یک آلبومش را مستقیما به ادامه مالیات واریز کند!

نیکلاس کیج ـ هنرپیشه تهیه کننده و کارگردان معروف آمریکایی ـ نیز در سال ۲۰۰۹ به مشکل مالی بزرگی برخورد. اداره مالیات به خاطر پرداخت نکردن مالیات به مبلغ بیش از ۶ میلیون دلار از این بازیگر شکایت نمود. کیج که مسئولیت امور مالی اش را برعهده مدیر برنامه اش می دانست از او به خاطر این اشتباه شکایت نمود اما در نهایت ناچار به پرداخت این مبلغ شد.

منبع: