كارگاه های یك قرن فرهنگ و هنر ایران

كارگاه های یك قرن فرهنگ و هنر ایران

کارگاه های پژوهشی- تاریخی «یک قرن فرهنگ و هنر ایران» با مرور تجربیات، جریان ها و چهره های شاخص حوزه فرهنگ و هنر ایران برگزار می گردد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی- هنری «هنر فردا»، این موسسه با هدف مرور تجربیات، جریان ها و چهره های شاخص حوزه فرهنگ و هنر ایران، کارگاه های پژوهشی- تاریخی «یک قرن فرهنگ و هنر ایران» را برگزار می نماید.
این کارگاه ها که در سرفصل هایی چون ادبیات، سینما، هنرهای تجسمی، تئاتر و موسیقی برگزار می شود، بر آن است تا علاقه مندان و پژوهشگران را با یک قرن فرهنگ و هنر ایران آشنا کند.
در هریک از این کارگاه ها با مشورت کارشناسان این حوزه، استادان مجربی برای هر بخش انتخاب شده است. هر دوره در چهار ترم ۱۰ جلسه ای برگزار می شود و شروع آن از تیرماه ۱۴۰۰ خواهد بود. این دوره ها به شیوه کارگاهی و تدریس در کنار مرور تجربه ها و پرسش و پاسخ برگزار می گردد.
همینطور این دوره ها به شکل حضوری و آنلاین برگزار می گردد و علاقه مندان می توانند برای حضور در این دوره ها یکی از دو روش را انتخاب کنند.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و یا انجام ثبت نام می توانند به شماره ۰۲۱۸۸۸۸۱۰۹۲ و یا ۰۹۹۸۱۴۰۱۵۰۶ در واتس اپ و یا تلگرام و یا نشانی اینترنتی http: //arttomorrow.org رجوع کنند.

منبع: