از سوی گروه الغدیر منتشر شد؛ هم آوایی تهرانی ها در ماه عبادت

از سوی گروه الغدیر منتشر شد؛ هم آوایی تهرانی ها در ماه عبادت

به گزارش پیلانو گروه هم آوایی الغدیر از مجموعه های فعال موسیقی مذهبی نماهنگ ماه عبادت را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان با مشارکت شهروندان تهرانی تولید کرد.
دریافت ۷۵ MB
هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» در گفتگو با خبرنگار مهر، از تولید و انتشار یک نماهنگ ویژه آغاز ماه مبارک رمضان با نام «ماه عبادت» در قالبی متفاوت اطلاع داد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته سعی کردیم تا به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان نماهنگی را با ایده ای متفاوت تولید و منتشر نماییم. این نماهنگ اخیرا با عنوان «ماه عبادت» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: آنچه در این نماهنگ بیشتر مورد توجه قرار گرفته، بهره مندی از حضور شهروندان تهرانی برای ساخت کلیپ بدون هماهنگی قبلی بوده که بتوانیم با استفاده از این ایده فضای ساده تر و مردمی تری را برای ساخت کلیپ داشته باشیم. شرایطی که با درهم آمیختگی تصاویری از حرم امام رضا (ع) و مدافعان سلامت چارچوب متفاوتی را برای این نماهنگ فراهم ساخته که امیدوارم با عنایت به همراهی شهروندان تهرانی بتواند مورد پذیرش بینندگان باشد.
سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر» بیان نمود: این شیوه تولید نماهنگ در واقع نخستین گام ما برای تولید آثار متفاوت از جانب گروه هم آوایی «الغدیر» است که بنا داریم آنرا در مناسبت ها و ایام دیگر پیگیری نماییم.
نصیری در معرفی عوامل اجرایی این اثر موسیقایی اظهار داشت: علاوه بر همراهی کسبه محترم خیابان ایران، سید مهراد حسینی شاعر و آهنگساز، محمود آقا محمدی تنظیم کننده و حسن صفری بعنوان میکس و صدابردار گروه اجرایی نماهنگ را می سازند.