کلاهبرداری پویان مختاری چگونه صورت گرفت

کلاهبرداری پویان مختاری چگونه صورت گرفت

پیلانو: او در زمینه خوانندگی یکی از مشهورترین خواننده های‌ در بین مردمان خون گرم لر در ایران بوده است.

پویان مختاری یکی از پول دار ترین شاخ ها و سلبریتی های‌ اینستاگرام اسـت که شاید نامش کمتر از سایر افراد مشهور و مشهور این سایت اجتماعی بـه گوش سایت حضرات کاربران ان رسیده باشد. او برادر پویان مختاری سلبریتی شناخته شده اینستاگرام اسـت.

 که سال‌ها بـه همراه او در حیطه خوانندگی موسیقی های‌ محلی بـه لحجه لری فعال بوده اسـت و آهنگ های‌ بسیاری را بـه گویش محلی اش خوانده و منتشر کرده اسـت ودر این زمینه یکی از مشهورترین خواننده های‌ در بین مردمان خون گرم لر در ایران بوده اسـت. اما چند وقتی اسـت که دراین زمینه فعالیتش را بسیار کاهش داده و اگر بهتر بگوییم قطع کرده اسـت.

 

منبع درآمد برادران مختاری از کجا تامین می شود ؟

پدرام درسال هزار و سیصد و هفتاد در استان خوزستان ودر شهر ایذه متولد شد. او برادر کوچکتر پویان میباشد و سال‌ها بـه خاطر شغل پدرش در اصفهان زندگی کرده اسـت. پدر او یک تاجر بود که در سن نوجوانی پدرام و برادرش پویان ورشکست شده بودو دیگر پولی در بساط نداشت.همکاری سایت میلاد حاتمی با پویان مختاری چگونه صورت گرفت.

 اما این‌که چگونه پدرام بـه این درجه از در آمد رسیده اسـت و اتومبیل های‌ لوکس و زندگی لاکچری برای خودش دست و پا کرده اسـت مربوط بـه فعالیت هایش در اینستاگرام و سایت های‌ بازی میباشد. او بـه کمک برادرش پویان مختاری در اینستاگرام بـه شهرت رسید و برای اینکار از برادرش که پیشتر از او در اینستا بـه شهرت رسیده بود کمک می‌گرفت.

اما اگر کمی دقیق تر دقت کنید می‌بینید که با توجه بـه دنبال کردن مسیر کلاهبردارانه سایت پویان مختاری نمی‌توان گفت که منبع درآمد درستی را دنبال می کنند. دراین مورد باید بدانید که بازی نمایندگی از حضرات میباشد که خب این سایت هم دقیقا شرایط سایت مرجع خودرا دنبال می کند که خب مبتنی بر کلاهبرداری های‌ طورکی میباشد.

 

خوانندگی و دنبال کردن مسیر پویان مختاری

پدرام بعد از این‌که دید از خوانندگی بـه جایی نمی‌رسد وارد دار و دسته و برنامه های‌ برادرش پویان شد و شروع بـه استفاده از شهرت برادرش در اینستاگرام کرد و خودش هم درکنار او با انجام فعالیت های‌ جنجالی و ساخت کلیپ های‌ گوناگون با کمک دوست دخترش بـه شهرت رسید.موزیک جدید در سایت علیشمس قرار گرفت.

پویان مختاری و نازنین اینستا سال هاست که باهم دیده و شناخته شده اند ان ها در ابتدا باهم دوست بودند و رل زدند و هرروز هم یک داستان و جنجال خاص را بـه راه می انداختند و از همین طریق در اینستاگرام دنبال کننده جمع می کردند.