اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم؛ حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است

اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم؛ حال عمومی محمدرضا شجریان تغییر نکرده است

به گزارش پیلانو هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ تازه ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را شرح داد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، هیات مدیره بیمارستان جم با انتشار اطلاعیه شماره ۴ که ساعت ۱۴ روز سه شنبه بیست و هشتم مرداد انتشار یافته، تازه ترین وضعیت درمانی محمدرضا شجریان در این مرکز درمانی را شرح داد.
در متن این اطلاعیه آمده است:
در راستای اطلاع رسانی به مردم هنر دوست و هم میهنان عزیز به استحضار می رساند باوجود شایعات متعدد، شرایط عمومی استاد شجریان نسبت به روز قبل تغییری نداشته و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم تحت نظر تیم پزشکی است»
انتشار اطلاعیه شماره ۴ بیمارستان جم در حالی است که بابک حیدری اقدم مدیرعامل این مجموعه درمانی در متنی خطاب به اصحاب رسانه ضمن تاکید بر اینکه رسانه ها و مخاطبان برای اطلاع و آگاهی از تازه ترین وضعیت جسمانی محمدرضا شجریان به اطلاعیه های این مرکز رجوع کنند، توضیح داده بود: «احتراما با عنایت به بستری مجدد استاد آواز ایران جناب آقای محمدرضا شجریان در بیمارستان جم و همینطور عرضه اخبار مختلف که خیلی از این موارد بر خلاف واقع و صحت و سقم آن قابل راستی آزمایی نیست. بنابراین به اطلاع می رساند تنها مرجع رسمی جهت اطلاع رسانی این مورد با هماهنگی کامل تیم پزشکی و خانواده محترم ایشان صورت می پذیرد، صفحه رسمی بیمارستان جم در فضای مجازی و سامانه اینترنتی این مرکز خواهد بود. پیشاپیش از حسن نظر شما عزیزان که در جهت تسریع در امور درمان استاد عزیزمان نهایت همکاری را با این مجموعه می نمایید تشکر و قدردانی داریم.»