در قالب یک نماهنگ؛ اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان

در قالب یک نماهنگ؛ اعلام اسامی برندگان پویش همصدای آسمان

پیلانو: مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) در چارچوب تولید و انتشار یک نماهنگ اسامی برندگان پویش همصدای آسمان را منتشر نمود.
دریافت ۷۶ MB
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا)، اسامی برندگان پویش «همصدای آسمان» در چارچوب تولید یک نماهنگ که از شبکه «کودک» سیما پخش می شود، منتشر گردید.
در توضیح این نماهنگ آمده است:
«در ماه مبارک رمضان تعداد ۳ هزار ۷۸۰ ویدئو از اذان گفتن نوجوانان در پشت بام ها و بالکن ها و حتی اماکن عمومی مثل مترو در پویش همصدای آسمان دریافت شد.
در پویش هم صدای آسمان علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، به قید قرعه تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به شرکت کنندگان تقدیم کرد.»
مرکز موسیقی «مأوا» همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان پویش موسیقایی «همصدای آسمان» را برای گروه سنی نوجوانان راه اندازی نمود. به قول دست اندرکاران «مأوا» کمپین هم صدای آسمان فرصت بزرگی برای یک صدایی نوجوانان در حفظ یکی از مهمترین نمادهای آئینی است.
در توضیحات تکمیلی این پویش آمده است: «مرکز موسیقی ماوا با عنایت به اهمیت مبحث برگزاری نماز مصادف با فرارسیدن ماه مبارک رمضان برای ایجاد همبستگی و جبران خلاء تجمعات دینی و مذهبی از نوجوانان و حتی کودکان دعوت کرده بود تا به پشت بام ها و بالکن ها رفته و هم صدای آسمان نوای ملکوتی اذان سر دهند.
کمپین همصدای آسمان در نظر داشت تا علاوه بر پخش روزانه ویدئوهای ارسالی مخاطبان از شبکه پویا و فضای مجازی، تعداد ۱۰ جایزه ۱۰ میلیون ریالی به قید قرعه به شرکت کنندگان تقدیم کند. در این راستا خانواده ها فیلم اذان گفتن فرزندان خویش را می توانستند از راه فضای مجازی ارسال نمایند.»

منبع: