ایرانسل اعلام کرد بازگشت حق اشتراک کسانی که موفق به مشاهده ی کنسرت همایون شجریان نشدند

ایرانسل اعلام کرد بازگشت حق اشتراک کسانی که موفق به مشاهده ی کنسرت همایون شجریان نشدند

پیلانو: مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه برای تماشای کنسرت آنلاین همایون شجریان خریداری نموده ولی موفق به مشاهده‌ی کامل برنامه نشده اند، با دستور مدیرعامل ایرانسل، بازگردانده می شود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، ایرانسل، با انتشار اطلاعیه ای، ضمن اعلام ادامه‌ی پخش مجدد کنسرت آنلاین همایون شجریان تا روز ۱۳ خرداد طبق برنامه‌ی از پیش اعلام شده، از برگردانده شدن مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری نموده ولی موفق به مشاهده‌ی کامل برنامه نشده اند، آگاهی داد.
در این اطلاعیه آمده است:
پخش زنده‌ی کنسرت «نسیم وصل» جناب آقای همایون شجریان، خواننده‌ی محبوب موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی تلفیقی که از ساعت ۲۱ یکشنبه ۴ خردادماه ۹۹، از اپلیکیشن تلویزیون تعاملی لنز ایرانسل شروع شده بود، با استقبال پرشور علاقه مندان به هنر و موسیقی همراه شد و رکورد بیش از ۷۱۰هزار بیننده‌ی آنلاین برای پخش زنده‌ی این کنسرت به ثبت رسید.
علاقه مندانی که به سبب استقبال گسترده، موفق به مشاهده‌ی کامل برنامه به صورت زنده نشده اند، می توانند طبق اعلام قبلی، بازپخش آنرا تا روز ۱۳ خرداد در اپلیکیشن و یا نسخه‌ی تحت وب لنز به آدرس lenz.ir مشاهده کنند.
با تاکید مجدد بر عدم انجام بلیت فروشی برای این کنسرت و فقط دریافت حق اشتراک اپلیکیشن برای کاربران غیرایرانسلی، ضمن دلجویی از برخی هواداران جناب آقای همایون شجریان که به سبب استقبال گسترده، موفق به تماشای کنسرت به صورت زنده نشده اند، اعلام می دارد که به مناسبت عید سعید فطر و با دستور دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل، مبلغ حق اشتراک به حساب کاربرانی که حق اشتراک ویژه خریداری نموده ولی موفق به مشاهده‌ی کامل برنامه نشده اند، بازگردانده می شود.
ایرانسل ضمن سپاس از تمام هواداران، فرهنگ دوستان و علاقه مندانی که در این پروژه بزرگ شرکت کردند، ابراز امیدواری می کند که تجربه ها و نتایج بزرگ حاصل از اجرای این پروژه، بعنوان بزرگترین کنسرت آنلاین ایران، سبب توسعه، بهبود و ارتقای هر چه بیشتر کیفیت زیرساخت های داخلی پخش آنلاین ویدیو شود.

منبع: