به آهنگسازی میلاد موسوی؛ انتشار تازه ترین آلبوم وحید تاج

به آهنگسازی میلاد موسوی؛ انتشار تازه ترین آلبوم وحید تاج

پیلانو: آلبوم صُراحی به آهنگسازی میلاد موسوی و خوانندگی وحید تاج مشتمل بر آثاری در عرصه موسیقی ردیف دستگاهی ایران پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، «صراحی» عنوان یکی از تازه ترین آثار موسیقایی انتشار یافته در پروسه فروش محصولات موسیقایی است که بتازگی با آهنگسازی میلاد موسوی، تنظیم حامد شمسی و خوانندگی وحید تاج در دسترس علاقه مندان موسیقی ایرانی قرار گرفته است.
میلاد محمدی نوازنده تار، حامد شمسی نوازنده عود و سه تار، مجتبی حسینی نوازنده سنتور، محسن بیات نوازنده دف، دایره و دهل، مهرداد فضلی نوازنده تمبک و کاخن، کاوه صولتی صدابردار، میکس و مسترینگ و نیما جوان ناشر دیگر عوامل اجرائی این آلبوم را می سازند.
«مقدمه نوا»، «ساز و آواز»، تصنیف «ای بت من»، تک نوازی سنتور، «پنج ضربی»، تصنیف «رسم یاری»، تک نوازی کمانچه، تصنیف «تاجان ندهم»، قطعه محلی «دریا» همچون آثاری هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.
میلاد موسوی آهنگساز آلبوم «صراحی» درباره ی این اثر نوشته است: «صراحی تلفیق شعر و موسیقی با روح و جان من است. صراحی اسرار عشق را به مدد همراهی گرم و صمیمانه دوستان هنرمندم در گروه «سِرّعشق» باز می گوید. با سپاس از یاران هم دل که در تهیه این اثر همگام و همراه بودند.»
وحید تاج همچون هنرمندان شناخته شده عرصه خوانندگی موسیقی ایرانی است که تحصیلات خودرا درمقطع کارشناسی ارشد آهنگسازی به انتها رسانده است. وی خوانندگی را از کودکی شروع و در روزهای جوانی نزد مرحوم محمدرضا شجریان به تکمیل آموزه های موسیقایی خود پرداخت. این درحالی است که فراگیری موسیقی نزد هنرمندان دیگری چون علیرضا تاج، حمیدرضا نوربخش، مظفر شفیعی، کریم صالح عظیمی، مصطفی کمال پورتراب، شریف لطفی، تقی ضرابی، کیاوش صاحب نسق، نادر مشایخی، وارطان ساهاکیان بخش دیگری از کارهای تاج در حوزه موسیقی را می سازند.
«خانه غریب» به آهنگسازی پویان بیگلر، «سرسماع» با همکاری زکریا یوسفی و مرتضی صنایعی، «برف خوانی» به آهنگسازی علی قمصری، «ساز شبانگاهی» به آهنگسازی رامین صفایی، «خاطره» به آهنگسازی هومن مهدویان، «وکاپلا» به سرپرستی میلاد عمرانلو، «از روزگار رنگ آمیز» با همراهی گروه سپید و سیاه، «در آتش مشتاقی» به آهنگسازی عیسی غفاری، «اجاق سرد» به آهنگسازی مهدی قاسمی، «رفته ای که باز آیی» به آهنگسازی سیروس جمالی، «دورگرد» به آهنگسازی هومن مهدویان، «اسب و آتش» به آهنگسازی آرش کامور، «رقص پاییز» به آهنگسازی مجید درخشانی و علی مصطفوی، «چشم انتظار» به آهنگسازی رامین صفایی، «عطار» به آهنگسازی آرش کامور، «در عشق زنده باید» به آهنگسازی مجید مولانیا، «اجاق سرد» به آهنگسازی مهدی حاج قاسمی، «هماگون» به آهنگسازی محمدرضا دستگاه دار، «دمی درنگ» به آهنگسازی مجید قدیانی، «گوهر جان» به آهنگسازی سلمان سالک، «سِحرسَحر» به آهنگسازی فرشید کاکاوند و «سپند دل» به آهنگسازی محمدرضا عزیزی همچون آثار وحیدتاج هستند که در کنار برگزاری کنسرتهای گوناگون داخلی و خارجی با همراهی هنرمندان شاخص موسیقی ایرانی پیش روی مخاطبان قرار گرفته اند.

منبع: