موسیقی فجر ۳۹ در آینه مهر؛ فراخوان پنجمین دوره جایزه موسیقی و رسانه منتشر گردید

موسیقی فجر ۳۹ در آینه مهر؛ فراخوان پنجمین دوره جایزه موسیقی و رسانه منتشر گردید

به گزارش پیلانو، با بیان دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه موسیقی و رسانه بعنوان بخش جنبی این رویداد هنری منتشر گردید.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، دبیرخانه سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» بعنوان بخش جنبی این رویداد هنری را منتشر نمود.
این جشنواره همچون سنوات گذشته و به منظور دستیابی به الگوی مناسبی از تعامل با رسانه ها و هم برای پاسداشت نقش بی بدیل رسانه ها در پوشش رخدادهای فرهنگی – هنری حوزه موسیقی، رویکرد علمی در نقد حوزه موسیقی، معرفی و ایجاد شناخت عمومی از موسیقی در جامعه و مشارکت موثر اصحاب رسانه در تقویت تعامل هنرمندان عرصه موسیقی با رسانه ها، فراخوان پنجمین دوره برگزاری جایزه «موسیقی و رسانه» را منتشر نمود.
«جایزه موسیقی و رسانه» در ۲ محور و با هدف تجلیل از نقش اهالی رسانه در نقادی و هم افزایی حوزه موسیقی، افزایش نقش رسانه ها در توجه عمومی به موسیقی و کلام، فرهنگ سازی با موسیقی، افزایش سواد هنر موسیقی در میان عموم جامعه، توجه به گونه های مختلف موسیقی و خرده فرهنگ ها و تبیین موسیقی بعنوان کالای فرهنگی برگزار می گردد.
سامانه جشنواره به آدرس www.fajrmusicfestival.com از ۷ تا ۱۴ بهمن ماه سالجاری و برپایه متن فراخوان، آماده ثبت نام متقاضیان خواهد بود.
سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن سال جاری در قسمت های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استانهای دیگر برگزار و جایزه ترانه، جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست های پژوهشی برنامه های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.
برای مشاهده متن فراخوان پنجمین دوره جایزه «موسیقی و رسانه» اینجا را کلیک کنید.