در آستانه سال روز شهادت حضرت زهرا(س)؛ قطعه صوتی داغ دل به خانواده معزز شهدا تقدیم شد

در آستانه سال روز شهادت حضرت زهرا(س)؛ قطعه صوتی داغ دل به خانواده معزز شهدا تقدیم شد

پیلانو: گروه هم آوایی الغدیرطهران در آستانه فرا رسیدن سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) قطعه صوتی داغ دل را پیش روی مخاطبان قرار داد.
دریافت 11 MB
به گزارش پیلانو به نقل از مهر، اثر جدید گروه هم آوایی «الغدیر طهران» با عنوان «داغ دل» منتشر و تقدیم به خانواده معزز شهدا شد. بگفته هادی نصیری سرپرست گروه هم آوایی «الغدیر طهران»، این قطعه صوتی که درون مایه احساسی دارد حکایت از صبوری های خانواده شهدا بخصوص همسران و مادران آنها دارد و نشان دهنده سختی فراق این لاله های پرپر میهن در خانواده است.
این اثر که با ترانه ای از احسان جاودان و آهنگسازی نیما نورمحمدی تولید شده، مقرر است در مراسم باشکوه تشییع پیکر شهدای گمنام، بامداد روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه همزمان با سال روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در معراج شهدای تهران رونمایی و اجرا شود.
درتوضیحات تکمیلی این اثر آمده است: یکی از دغدغه های اصلی مقام معظم رهبری تکریم خانواده های شهداست که در طراحی کاور این اثر نیز این مساله لحاظ شده است.

اثر بعدی گروه هم آوایی الغدیر طهران با درون مایه حماسی- ورزشی در آستانه مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا منتشر خواهد شد.
گروه هم آوایی بین المللی «الغدیر طهران» از گروههای همخوانی در عرصه تولید آثار موسیقایی ملی و مذهبی است که تا حالا بیش از ۵۰ قطعه تولید و منتشر نموده است.
این گروه همچون مجموعه هایی است که با هدف ترویج فرهنگ آیینی و ملی تولیدات خودرا در فضای مجازی بطور کامل منتشر و در دسترس عموم علاقه مندان قرار می دهد.

منبع: