پخش کناف؛ خرید عمده گچ برگ کناف، پیچ کناف و پروفیل کناف

پخش کناف؛ خرید عمده گچ برگ کناف، پیچ کناف و پروفیل کناف

پیلانو: اگر بخواهیم پروفیل سبک را با پروفیل معمولی مقایسه نماییم می‌ توان گفت که تفاوت های زیادی بین این دو پروفیل وجود دارد.

خرید عمده گچ برگ کناف، پیچ کناف و پروفیل کناف از پخش کناف

پخش کناف بزرگترین مرکز توزیع و پخش پانل گچی کناف ( صفحات روکش ‌دار گچی ) دارای ویژگی های بسیار کاربردی می باشند. از میان آنها میتوان به مقاومت بالای آن ها در برابر حریق و رطوبت اشاره کرد. از صفحات روکش دار گچی میتوان در سقف های کاذب یکپارچه کناف استفاده کرد. چرا که امکان اتصال بار های سنگین تر نسبت به سقف کاذب کناف با پنل های معمولی را دارد. این صفحات علاوه بر عایق کردن ساختمانها دربرابر گرما و صوت ( جهت اجرای سقف های آکوستیک ) به بهبود بخشیدن هوای داخلی کمک شایانی میکند. برای خرید پانل گچی یا خرید ابزار کناف یا خرید ورق کناف به ادرس https://pakhshknauf.ir/ مراجعه کنید و با کارشناسان ما تماس بگیرید .

به طور کلی سیستم های ساخت و ساز خشک کناف تشکیل شده از پانل های گچی و یا پانل های سیمانی و پروفیل های گالوانیزه سبک، که این پانل ها به عنوان رویه و پروفیل های فولادی بعنوان زیرسازی استفاده می شوند.مزایای اجرای دیوار کناف و اجرای سقف کاذب کناف مانند سرعت و دقت بالا در اجرا ، سهولت در نصب ، ایمنی در مقابل زلزله و آتش ، امکان عایق صوتی ، حرارتی و رطوبتی ، تعمیرات ، تغییرات و نگهداری سهل و آسان و … موجب شده که امروزه شاهد اجرای کناف بجای روشهای سنتی و قدیمی در صنعت ساختمان باشیم.

 

خرید پیچ کناف

روش های تشخیص پیچ های کناف مرغوب و اصلی از پیچ های تقلبی،در این مقاله سعی داریم که انواع پیچ های معرفی کناف رو به شما عزیزان معرفی کنیم. به طور کلی در اجرای سیستم های کناف پیچ هایتان از عناصر اصلی اتصال مقاطع به یکدیگر هستند که از اهمیت بالایی در استاندارد برخوردارند.قبل از این که به معرفی و آنالیز انواع پیچ های کناف میپردازیم.سعی بر این داریم که شمارو با نحوه تشخیص پیچ های مرغوب و اصلی از پیچ های تقلبی وغیر استاندارد آشنا کنیم. جهت استعلام قیمت و خرید عمده پیچ کناف با کارشناسان پخش کناف در تماس باشید .

 

اولین مورد در در تشخیص پیچ های کناف بررسی قسمت نوک پیچ میباشد،که باید از تیز بودن و یکدست بودن قسمت نوک پیچ اطمینان حاصل نمود.

دومین مورد،ضخامت بدنه پیچ میباشدکه به راحتی قابل تشخیص است.چنانچه ضخامت وقطر بدنه کمتر از حالت استادارد باشددرهنگام نصب باعث شکسته شدن پیچ و صدمه زدن با پانل می شود.

سومین مورد که از موارد اصلی به شمار می آید قسمت پیچ گوشتی خور پیچ است که بایدبه صورت یکدست باشد و به راحتی روی پیچ گوشتی دریل شما حالت ایستاده داشته باشد که این کار را در هنگام خرید پیچ میتوانید با استفاده از از پیچ گوشتی ای که در داخل جعبه های پیچ قرار دارد و مورد تست قرار دهید.

چهارمین موردهم رنگ و آلیاژ پیچ است که البته کمی هم نیاز به تجربه و سابقه کار دارد.اصولا هر چه قدر رنگ پیچ مات وکدر باشد.پیچ دارای کیفیت بالاتر و آلیاژ فولاد مرغوب تر است و هر چقدر رنگ پیچ براق تر و روغنی تر باشد نشانگر این است که شرکت تولیدی به دلیل عدم مرغوبیت آلیاژ از رنگ پوششی استفاده کرده و معمولا این نوع پیچ ها در هنگام نصب دچار سوختگی می شوند و کار را برای نصاب سخت و دشوار میکنند.

 

پروفیل ها و مقاطع فولادی ( پروفیل کناف)

یکی از ابزار های فلزی صنعتی بسیار مرغوب و با کیفیت که کاربرد بسیار بالایی برای عملیات زیرسازی کناف دارد، پروفیل زیرسازی کناف می باشد که این پروفیل ها با استفاده از دستگاه های بسیار مجهز و مطابق با دانش و صنعت روز دنیا ساخته و طراحی می‌ شوند که نکته بسیار مهمی در زمینه تولید است. شما مشتریان و خریداران عزیز پروفیل سبک زیرسازی کناف را به صورت کاملاً مستقیم و بی واسطه خریداری کنید چرا که این محصول، یک محصول کاملاً حساس و مهم است که باید به صورت مستقیم خریداری شود. جهت استعلام  قیمت پروفیل کناف و خرید پروفیل کناف با کارشناسان پخش کناف در تماس باشید.

 

پروفیل ها و مقاطع فولادی یا سازه های گالوانیزه کناف از ورق گالوانیزه با لایه (Zinc) بر روی آن که به صورت نورد سرد (Cold roll forming) شکل داده شده اند ساخته شده است.باید توجه داشت که این سازه های گالوانیزه برای عملکرد باربری طراحی نشده اند و اگر در مناطق با رطوبت نسبی بالا مورد استفاده قرار گیرند می بایستی بر روی لبه هایی که برش می خورند با پرایمرهای پایه (Zinc) پوشش داده شده تا مانع از زنگ زدگی شود.

 

اگر بخواهیم پروفیل سبک را با پروفیل معمولی مقایسه نماییم می‌ توان گفت که تفاوت های زیادی بین این دو پروفیل وجود دارد و به نوعی پروفیل سبک شکلی ارتقاء یافته و جهش یافته از پروفیل معمولی است که معمولاً تفاوت اصلی پروفیل سبک با پروفیل معمولی، تفاوت در وزن و کاربرد است یعنی بدین معنا که معمولاً پروفیل معمولی از کاربرد بسیار کمی در صنعت برخوردار است اما این موضوع در مورد پروفیل سبک صادق نیست و پروفیل سبک کاربرد های بسیار زیادی در صنعت امروزی دارد و برای نصب و راه اندازی کناف ها، ما به پروفیل سبک نیاز بسیار مبرمی داریم.