با حضور مدیران وزارت فرهنگ؛ برگزاری نکوداشتی برای هنرمندان گیلانی در رشت

با حضور مدیران وزارت فرهنگ؛ برگزاری نکوداشتی برای هنرمندان گیلانی در رشت

به گزارش پیلانو، دومین ویژه برنامه آئین نکوداشت هنرمندان پروژه هفت بحر هنر روز یکشنبه بیست و پنجم تیر ماه با برگزاری مراسم پاسداشت هنرمندانی گیلانی در شهر رشت، میزبان مخاطبان است.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، دومین آئین نکوداشت هنرمندان در قالب پروژه «هفت بحر هنر» با محوریت و مقصد استان گیلان همراه با برگزاری طرح میلاد، روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه با حضور مسئولان صندوق اعتباری هنر و تعدادی از مدیران محلی در تالار مرکزی شهر رشت انجام می شود.
این برنامه در ادامه ماموریت ها و وظایف صندوق اعتباری هنر در طرح تکریم و تقدیر اصحاب فرهنگ و هنر کشور، توجه به سیاست گذاری و افق های ترسیم شده در امتداد پشتیبانی از اهالی فرهنگ و هنر مورد تاکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت مردمی و ارج نهادن به تلاش ها و مجاهدت فرهنگی و هنری آن دسته از نامداران، هنرمندان و فعالان فرهنگی هنری که در جغرافیای منطقه محل زیست خود از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشند، انجام می شود.
پروژه «هفت بحر هنر» خرداد ماه سال ۱۴۰۱ هم با نکوداشت چهره ماندگار خوشنویسی ایران یدالله کابلی خوانساری با عنوان «سماع در سماع» در فرهنگسرای خانواده شهر خوانسار اجرا شد.

منبع: