پیام تسلیت بهروز غریب پور؛ تجلیل از یک صدای بی نظیر، هنر اسحاق انور فراموش نمی گردد

پیام تسلیت بهروز غریب پور؛ تجلیل از یک صدای بی نظیر، هنر اسحاق انور فراموش نمی گردد

به گزارش پیلانو بهروز غریب پور نویسنده، کارگردان و پژوهشگر با ارسال متنی از جانب گروه تئاتر عروسکی آران درگذشت اسحاق انور خواننده موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، بهروز غریب پور نویسنده، کارگردان، پژوهشگر و سرپرست گروه تئاتر «آران» با ارسال پیامی اختصاصی به گروه هنر خبرگزاری مهر درگذشت اسحاق انور خواننده موسیقی ایرانی را تسلیت گفت.
در متن پیام بهروز غریب پور آمده است: «اسحاق انور، خواننده و آواگر خیلی از نقش های به یادماندنی در اپراهای گروه آران، به علت سکته قلبی درگذشت.
این هنرمند فقید در خیلی از اپراهای گروه تئاتر عروسکی آران همچون اپرای مولوی، حافظ، سعدی و خیام به ایفای نقش پرداخته بود. بدون شک صدای بی نظیر اسحاق انور و نقش آفرینی های وی تا همیشه در یاد هنردوستان باقی خواهد ماند و به راستی که تنها صداست که می ماند.
گروه تئاتر عروسکی آران این ضایعه را به جامعه هنری ایران و دوستداران ایشان تسلیت می گوید و از خدای بزرگ برای خانواده و دوستان او صبر آرزو می کند. روحش تا ابد قرین رحمت و آرامش با- بهروز غریب پور»
اسحاق انور خواننده و شاعر که طی سال های گذشته فعالیت های گوناگونی را در عرصه موسیقی و خوانندگی نقش های مختلف اپراهای عروسکی گروه تئاتر آران را به عهده داشت، روز گذشته دارفانی را وداع گفت.