اعلام بخش های ۱۰گانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت

اعلام بخش های ۱۰گانه پنجمین جشنواره هنر مقاومت

پیلانو: بخش های پنجمین جشنواره هنر مقاومت، از جانب دبیرکل این جشنواره اعلام گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنر مقاومت، مسعود نجابتی ـ دبیرکل جشنواره هنر مقاومت ـ بیان کرد: با عنایت به بررسی های به عمل آمده و ضرورت استفاده از ظرفیت بخش های گوناگون عرصه هنرهای تجسمی کشور، می خواهیم تا پنجمین جشنواره هنر مقاومت را با نگاهی نو و روشی بدیع برگزار نماییم.
او اضافه کرد: با عنایت به این مورد در نظر داریم تا جشنواره پنجم را در ۱۰ بخش «پوستر و تبلیغات شهری»، «کارتون و کاریکاتور»، «تصویر سازی»، «طراحی صنعتی»، «پرچم و کتیبه»، «تایپوگرافی»، «گرافیک متحرک»، «نقاشی دیجیتال»، «عکس» و بخش ویژه «علمی ـ پژوهشی» برگزار نماییم.
نجابتی افزود: امیدواریم تا با یاری و همیاری کلیه هنرمندان متعهد و متخصص بخصوص نسل جدید، پرتوان، دانش آموخته و همیاری مراکز و نهادهای مرتبط، شاهد برگزاری جشنواره پویا و هدفمند در جهت اشاعه فرهنگ مقاومت در عرصه هنرهای تجسمی کشور باشیم.
مدیر عامل گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح همینطور از اعلام دبیران بخش های ۱۰گانه این جشنواره در آینده ای نزدیک اطلاع داد.
پنجمین جشنواره هنر مقاومت، به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح و با دبیری مسعود نجابتی دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.