امیرحسین سمیعی ؛ تولید یک آلبوم آوازی برای محرم

امیرحسین سمیعی ؛ تولید یک آلبوم آوازی برای محرم

پیلانو: مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از انتشار یک آلبوم مشتمل بر آواز خوانندگان موسیقی اصیل ایرانی متناسب با ایام محرم و صفر آگاهی داد.

امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین کارهای انجام گرفته در حوزه موسیقی بیان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) بنا داریم آلبومی از آوازهای متناسب با این ایام را تهیه و تدارک ببینیم که تا به امروز تقریباً تمامی کارهای مربوط به تولید آن انجام گرفته و در روزهای محرم و صفر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: تابحال حضور هنرمندانی چون بامدادان فلاحتی، حمید خزاعی، امیر مداح و رضا طیبی برای خوانندگی این آلبوم قطعی شده است این در حالیست که مشغول مذاکره با تعدادی دیگر از خوانندگان شناخته موسیقی ایرانی هستیم که به محض قطعی شدن اسامی آنها را نیز اعلام خواهیم کرد. محمد علی بهمنی، علیرضا قزوه، میلاد عرفان پور و محمد مهدی سیار هم همچون شاعرانی هستند که از آثارشان در این آلبوم استفاده می نماییم. البته تعدادی دیگر از شاعران هستند که مقرر است از آثارشان در این آلبوم بهره مند شویم و به زودی این عزیزان را معرفی می نماییم.
مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: هنوز نام قطعی برای این آلبوم انتخاب نشده، اما تصور می کنم باتوجه به حضور اسامی که بعنوان شاعر و خواننده از آنها یاد کردم، مخاطبان شنونده یکی از آثار باارزش در حوزه موسیقی های در رابطه با ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا خواهند بود.
سمیعی اظهار داشت: امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های دیگری را نیز برای ماه های محرم و صفر در نظر گرفته که بتوانیم برمبنای آن شاهد برگزاری کنسرت هایی با حضور ارکسترهای بزرگ با موضوعات آئینی باشیم اما شرایط کرونایی و موضوع مهم تامین امکانات مالی نکات مهمی است که بطور قطع باید بر طبق این دو شرایط برنامه ریزی نمود. شرایطی که امیدوارم هرچه سریعتر به حالت عادی بازگردد و ما شاهد شکوفایی باردیگر کارهای موسیقایی باشیم.

منبع: