حامد آهنگی مجری برنامه تحویل سال

حامد آهنگی مجری برنامه تحویل سال

به گزارش پیلانو، حامد آهنگی اجرای دو قسمت از برنامه عیدانه شبکه نمایش خانگی با عنوان «تی ان تی» را در شب و روز اول سال نو، برعهده گرفت.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی فیلیمو، ویژه برنامه نوروزی «TNT» با اجرای حامد آهنگی، مقرر است در شب پایانی سال ۱۴۰۱ و نخستین روز سال ۱۴۰۲ ساعت هشت شب از شبکه نمایش خانگی پخش شود.
ویژه برنامه «TNT» که مقرر است در روزهای عید نوروز بعنوان یک برنامه شاد و مسابقه سرگرم کننده و چالشی برای شرکت کنندگان در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خویش را با ویژه برنامه سال نو در شب اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز خواهد نمود. این جُنگ شامل بخش های مختلفی از اجرای زنده موسیقی، گفتگو با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران است.
چهره های هنری و ورزشی چون جواد یساری، امید حاجیلی، مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی فر، یوسف تیموری و … بخشی از میهمانان این برنامه را می سازند. میهمانان قسمت اول و دوم این برنامه جواد یساری، امید حاجیلی و… هستند.
این مسابقه مقرر است بعد از پخش نوروزی، به صورت هفتگی از فیلیمو پخش شود. تهیه کنندگی این برنامه به عهده محمدرضا رضائیان است و کارگردانی و اجرای آن بر عهده حامد آهنگی است.

منبع: