در مركز همایش های صداوسیما؛ دومین جشنواره نماهنگ فجر به پایان رسید

در مركز همایش های صداوسیما؛ دومین جشنواره نماهنگ فجر به پایان رسید

به گزارش پیلانو، علیرضا قزوه در آیین پایانی دومین جشنواره نماهنگ فجر بیان کرد که حدود ۴۵۰ اثر درجه یک که قابلیت پخش در رسانه ملی را دارد نهایی شده است.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، آیین اختتامیه دومین جشنواره نماهنگ فجر شب گذشته ۱۴ اسفند در مرکز همایش های صداوسیما برگزار گردید. پیمان جبلی رئیس صداوسیما و تعدادی از مسؤلان کشوری از میهمانان این مراسم بودند.
علیرضا قزوه دبیر مدیر دفتر شعر و موسیقی و سرود صداوسیما در این آیین در سخنانی بیان نمود: این دومین جشنواره است که پس از چهار سال صورت می گیرد. نخستین جشنواره سال ۹۷ برگزار شد و حالا با یک وقفه دومین جشنواره به اختتامیه رسید.
وی در توضیحاتی از آثار رسیده به جشنواره بیان نمود: سال جاری بیشتر از ۱۷۰۰ اثر به دبیرخانه رسید و دوستان در ۴۰۰ ساعت کار داوری و ارزیابی توانستند حدود ۴۵۰ اثر درجه یک که قابلیت پخش در رسانه ملی را دارد احصا کنند.
قزوه ضمن اشاره به ظرفیت مادی و معنوی این آثار اظهار داشت: اگر می خواستیم این تعداد کار را بسازیم باید هزینه ای حدود ۵۰ برابر بودجه جشنواره می پرداختیم.
وی در انتها سخنانش به شهدای هسته ای اشاره نمود که خانواده هایشان در این مراسم حضور دارند که آرمیتا رضایی نژاد همچون این میهمانان بود.

منبع: