تولید ۷۸ اثر موسیقایی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

تولید ۷۸ اثر موسیقایی برای دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش پیلانو صداوسیمای مراکز استان ها ۷۸ اثر موسیقایی شامل قطعات آهنگ، کلیپ و نماهنگ را تولید و روانه آنتن شبکه های استانی و سراسری می کند.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی معاونت امور استانهای سازمان صداوسیما، واحدهای شعر و موسیقی صداوسیمای مراکز، ۷۰ قطعه ویژه یادواره سردار شهید سلیمانی را تولید و برای پخش از شبکه های استانی و سراسری آماده کرده اند.
این آثار در ساختارهای محلی، سرود، پاپ، ارکسترال پاپ و محلی، ایرانی و تلفیقی و به گویش های مختلف ایرانی و فارسی ساخته شده اند.
۶۸ قطعه از این آثار مجوز پخش از شبکه های سراسری را دریافت کرده اند و مضمون آنها هم حول محورهایی همچون دشمن ستیزی، شهدای غواص، شهدا، مدافعان حرم، شهدای فاطمیون، جانبازان، ایران، ولایت و شهید سلیمانی است.
همینطور هشت کلیپ و نماهنگ هم توسط صدا و سیمای مراکز و به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دست تولید است.
بر این اساس نماهنگ «سردار اسلام» در مرکز چهارمحال و بختیاری، نماهنگ «سرو» در مرکز خراسان شمالی، نماهنگ «امیر عشق» و کلیپ «سردار آسمانی» در مرکز کهگیلویه و بویراحمد، نماهنگ «شهید قاسم میر حسینی» در مرکز سیستان و بلوچستان و نماهنگ «سردار سلیمانی» در مرکز کیش برای پخش آماده شده اند.
صدا و سیمای مرکز قم هم کلیپ «آوای سلیمانی» و نماهنگ «آیین سلیمانی» را در دست تولید دارد که از روز یازدهم دیماه از شبکه های سیما پخش خواهد شد.