با هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر؛ بر بال نغمه ها شنیدنی شد

با هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر؛ بر بال نغمه ها شنیدنی شد

آلبوم موسیقی بربال نغمه ها به هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی برخی از نوازندگان شناخته شده کشورمان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.
دریافت 37 MB
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی ناشر آلبوم، «بربال نغمه ها» عنوان یکی از تازه ترین آثار انتشار یافته در فرایند تولید و فروش محصولات موسیقایی است که با هنرمندی فریبرز فرهنگ مهر و همراهی برخی از نوازندگان مطرح کشورمان از جانب نشر رادنواندیش منتشر گردید.
در توضیحات تکمیلی این آلبوم آمده است: اخیرا اثری تازه از فریبرزِ فرهنگ مِهر که آلبومِ «شایدروزی» را در کارنامه خود دارد روانه بازار شده است. این روایت رنگارنگ با سوئیتِ ارکسترالِ «بربالِ نغمه ها»، فانتزی های «اِیوانِ شب» و «مَستِ ناز»، ترانه های «صبحِ روشنایی» و «جانِ بی قرار»، دوئتِ ویولن و سنتورِ «بال» و دوئتِ ویولن و پیانوی «نغمه ها» و آوازِ «ویس و رامین» شنونده را به گلگشتی در مقاماتِ شور، بیاتِ زند، همایون و اصفهان می برد.
بخشِ باکلامِ این آلبوم، با سروده های فربودِ بهمنی، فخرالدین اسعدِ گرگانی و فریبرزِ فرهنگ مِهر همراه می باشد که با صدای فریبرز فرهنگ مِهر شنیده می شوند.
نوازندگان اثر هم طیفی از نام دارانِ کهنه کار و هنرمندان جوان موسیقیِ ایران همچون همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، کریم قربانی، علی جعفری پویان، امید نیک بین، ناصر رحیمی، حسین پورمعین، فرشید حفظی فرد، آتنا اشتیاقی، حبیبِ خُرّمی، بهزادِ شایان فر، کیارشِ روزبهانی و فریبرزِ فرهنگ مِهر را در بر می گیرد. ضمن این که ضبطِ اثر هم در استودیوهای بِل، بهمن، موزه موسیقیِ تهران و شهرِصدایِ پارسیان باصدابرداری و میکس و مسترینگ امید نیک بین انجام شده و حسن فرهنگ مِهر تهیّه کننده آن است.»
همزمان با انتشار سراسری این آلبوم، تیزر اثر و نماهنگ «بال» هم در چارچوب یک دوئت در بیات زند برای ویولن و سنتور با نوازندگی ویولن فربد فرهنگ مهر و نوازندگی سنتور بهزاد شایان فر به کارگردانی معین هاشمی نسب پیش روی مخاطبان قرار گرفته است.
این تیزر را اینجا تماشا کنید.

منبع: