تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند

تعطیلی موزه ها و سینماها در هلند

به گزارش پیلانو دولت هلند در جهت افزایش محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، موزه ها و سینماها را در کنار سایر مکان های عمومی تعطیل می کند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا و به نقل از خبرگزاری فرانسه، تصمیم جدید دولت هلند برای افزایش محدودیت های ناشی از کرونا، تعطیلی بعضی از محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان همچون موزه «ون گوگ» در آمستردام و موزه ملی آمستردام را که خانه شاهکارهای هنرمندان نامدار هلندی است هم شامل خواهد شد.
به رغم ادامه داشتن روند نزولی مبتلا شدن به ویروس کرونا در هلند در ایام اخیر، دولت هلند از شهروندان خواسته تا از سفرهای خارجی اجتناب کنند.
«مارک روت» نخست وزیر هلند چندی قبل در یک کنفرانس خبری بیان نمود: « اوضاع بد نیست، اما خوب هم نیست. شمار مبتلایان باید به سرعت کاهش پیدا کند.»
«روت» همینطور از امکان برقراری مقررات خاموشی در بخشی از مناطق قرمز هلند همچون شهر بندری «روتردام» اطلاع داد.
هلند ماه ها در ارتباط با ویروس کرونا به نسبت سایر همسایگان اروپایی اش سیاست های آزادانه تری را در پیش گرفته بود، اما در نهایت با آغاز موج دوم مبتلا شدن به کرونا به یکی از کشورهای اروپایی با بیشترین آمار مبتلا شدن به کووید – ۱۹ تبدیل شد.
در ۱۴ اکتبر بود که با اجرای قرنطینه در این کشور مکان هایی همچون رستوران ها تعطیل شدند و استفاده از ماسک الزامی اعلام گردید. با اجرای چنین اقداماتی آمار مبتلایان در هفته های اخیر با روند نزولی مواجه گردید.