کنسرت بنیامین بهادری به علت کرونا آنلاین برگزار گردید

کنسرت بنیامین بهادری به علت کرونا آنلاین برگزار گردید

به گزارش پیلانو کنسرت لغوشده بنیامین بهادری که پیشتر قرار بود ششم اسفند در سالن ۱۵۰۰نفری برج میلاد و در دو سانس برگزار شود، شب گذشته به صورت مجانی در بخش زنده (لایو) صفحه اینستاگرام این هنرمند برگزار گردید.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، بنیامین بهادری در ابتدای این اجرا با تشکر از حضور طرفدارانش اظهار داشت: قرار بود امشب همدیگر را حضوری ببینیم، حالا هم این اتفاق خواهد افتاد، با این تفاوت که قرار بود تنها سه هزار نفر در سالن در دو سانس همراه ما باشند، اما حالا برای خانواده هفت هزار نفری اجرا می نماییم. این کنسرت را به احترام شما و برای دور شدن تان از خبرهای بد برگزار می نماییم.
بنیامین بهادری به همراهی استیو آوانسیان (رهبر ارکستر)، هسو اله وردی و امیل موسی خانی نزدیک به یک ساعت برای علاقه مندانش قطعات پیشنهادی را اجرا کرد.
این خواننده در پاسخ به این سؤال که ایده این کار پیشنهاد چه کسی بود، اظهار داشت: ما در بنیامین موزیک هیچگاه کسانی را که دوست شان داریم، ناامید نمی خواهیم. روزی که خبر لغو کنسرت ها آمد این ایده به نظرم رسید و دوستان مثل همیشه همراهی ام کردند. مطمئن هستم دوستان دیگر هنرمندم هم از این ایده استقبال می کنند.
کنسرت مجازی بنیامین بهادری از ساعت ۲۰: ۳۰ شروع شد و در ۲۱: ۴۰ به پایان رسید.
چندی قبل در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و شرایط پیش آمده، تمامی اجراهای موسیقی به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لغو شد.