جلال محمدی با مهر مطرح کرد؛ منتظر موسیقی متفاوت پایتخت۶ باشید

جلال محمدی با مهر مطرح کرد؛ منتظر موسیقی متفاوت پایتخت۶ باشید

به گزارش پیلانو سرپرست گروه آوای تبری در تشریح تازه ترین فعالیتهای این گروه از انتشار قریب الوقوع یک آلبوم خاص مازندرانی و همکاری مجدد با آریا عظیمی نژاد در ساخت موسیقی سریال پایتخت۶ اطلاع داد.

جلال محمدی نوازنده و سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تازه ترین فعالیتهای گروهش بیان نمود: گروه موسیقی «آوای تبری» از چندی قبل همراه با گروه های «دتارچی» و «نقاره نوازان» مجموعه کنسرت هایی را اجرا کرده که خوشبختانه این کنسرت ها با استقبال خوبی هم مواجه گردید. ازاین رو تصمیم گرفتیم از آنچه در این کنسرتهای مشترک پیش روی مخاطبان قرار دادیم، آلبومی را تولید نماییم که خوشبختانه این اتفاق رخ داده و ما طی روزهای گذشته کارهای مربوط به تولید و ضبط اثر را انجام داده ایم.
وی اضافه کرد: این آلبوم که فعلاً نام موقت «غریبه خواهون» برای آن انتخاب شده، دربرگیرنده ۱۵ قطعه است که به شکلی منتخب آثاری است که همراه با این گروه های موسیقایی در کنسرت ها اجرا کردیم و فکر می کنم با عنایت به محتوایی که در این آلبوم در نظر گرفته شده، مخاطبان شاهد تولید آلبومی خواهند بود که می تواند دارای جذابیت های شنیداری زیادی در حال و هوای امروز جامعه باشد.
یک قطعه ۱۵ دقیقه ای متفاوت
محمدی تاکید کرد: البته ما در این اثر یک قطعه ۱۵ دقیقه ای هم آماده کرده ایم که هم نوازی سازهای کوبه ای با سرنا و برخی سازهای بادی است که کار قابل توجهی شده است چون که تابحال کمتر این تجربه را در موسیقی نواحی ایران داشته ایم.
سرپرست گروه موسیقی «آوای تبری» بیان نمود: این آلبوم نتیجه ماه ها تلاش سه گروه موسیقایی مختلف در چندین کنسرت است که در این مدت برای به صحنه بردن یک موسیقی متفاوت تلاش زیادی داشته اند و حیف بود این زحمت ها که اتفاقاً با استقبال خوب مخاطبان هم روبرو شده، ثبت و ضبط نشود. به هر حال تمام تلاش ما این است که بتوانیم با انجام کارهای نهایی مربوط به ضبط، میکس و مسترینگ، کار را دو ماه آینده در بازار موسیقی عرضه نماییم. البته ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که تمام کارهای مربوط به ضبط و تولید اثر فعلاً با هزینه شخصی صورت گرفته که واقعاً برایم کار دشواری بود و امیدوارم در آینده فضا به سمتی برود که این گونه کارها در بسته های حمایتی هم قرار گیرد.
شاید این آخرین فصل «پایتخت» باشد
این نوازنده و آهنگساز در بخش دیگری از صحبت های خود به همکاری با آریا عظیمی نژاد در ساخت موسیقی فصل ششم سریال «پایتخت» اشاره نمود و توضیح داد: با عنایت به این که این قسمت از سریال شاید آخرین فصل از مجموعه پایتخت باشد، ازاین رو تمام تلاشمان را انجام داده ایم که این دفعه هم یک موسیقی ناب از منطقه مازندران پیش روی مخاطبان قرار گیرد که بتواند همچون فصل های قبل با بینندگان ارتباط خوبی برقرار کند.
وی اضافه کرد: ما در این فصل با طراحی های خوش فکر و اندیشمندانه ای که آریا عظیمی نژاد برای ساخت موسیقی سریال داشته است، کارهای متفاوتی را اجرا می نماییم که اساسا برای مخاطبان سریال تازگی خواهد داشت.
این هنرمند افزود: از آنجایی که کار هنوز تمام نشده، نمی توانم درباره جزئیات آن توضیح بیشتری بدهم اما روی این نکته تاکید می کنم که در این سریال کوشیده ایم در خدمت موسیقی باشیم که آریا عظیمی نژاد انصافاً برای آن سنگ تمام گذاشت.