۱۸ بهمن ماه؛ سیریا در شیراز راوی بوشهر می شود

۱۸ بهمن ماه؛ سیریا در شیراز راوی بوشهر می شود

پیلانو: گروه موسیقی بوشهری سیریا تازه ترین کنسرت خود با اجرای آثار منتخب و جدید را جمعه ۱۸ بهمن ماه در شیراز برگزار می نماید.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گروه سیریا، گروه موسیقی بوشهری «سیریا» تازه ترین کنسرت خودرا جمعه ۱۸ بهمن ماه در شیراز برگزار می نماید. در این کنسرت که با همکاری مجموعه فرهنگی- سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و موسسه ی فرهنگی و هنری آوای هنر مهنا برگزار می گردد گروه سیریا به روی صحنه می رود و قطعاتی از آلبوم «میز دوتایی» را اجرا می کند.
آلبوم «میزدوتایی» به زودی در بازار موسیقی منتشر خواهد شد و قطعات «میز دوتایی»، «هوار»، «معشوق دولاچنگ»، «حجله»، «جهاز جنی»، «شعر یادم ر…» و پنج قطعه دیگر که در این اثر به چشم می خورد در تازه ترین کنسرت گروه «سیریا» اجرا می شود.
«سیریا» فعالیت رسمی خودرا سال قبل با قطعه «هوار» شروع کرد و تابستان امسال با انتشار قطعه «شعر یادم ر…» از پروژه «میزدوتایی» که با استقبال شایان توجهی مواجه گردید ادامه و با برگزاری اجراهای گوناگون گسترش داد. این گروه بعد از انتشار و رونمایی از اولین آلبوم رسمی خود، کنسرت هایی در تهران، کرج، اهواز، رشت و بندر عباس تدارک خواهد دید.
اعضای «سیریا» محمد لاریان خواننده، بهروز شریفیان نوازنده پرکاشن، معین پاکباز نوازنده درامز، مهدی ناصری نوازنده گیتار، امیرحسین ماهینی نوازنده گیتار باس، مهدی منفرد نوازنده نی انبان، نی جفتی و فرشاد برنجی نوازنده پیانو گروه اجرایی مجوعه «سیریا» را می سازند که ۱۸ بهمن ماه در دو نوبت ۱۸ و ۲۱ در سالن سبز مجتمع هنرشهر آفتاب به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

منبع: