همراه با برگزاری آئین رونمایی؛ آلبوم جالبوت بهمن ماه منتشر می شود

همراه با برگزاری آئین رونمایی؛ آلبوم جالبوت بهمن ماه منتشر می شود

پیلانو: ایسنا/هرمزگان از اولین آلبوم گروه جالبوت با نام ˮجالبوتˮ در بهمن ماه طی مراسمی در شهر بندرعباس رونمایی می شود.

آلبوم گروه جالبوت با نام “جالبوت” نیز مقرر است در بهمن ماه طی مراسمی در شهر بندرعباس رونمایی شود تا بعد از پنج سال از فعالیت این گروه شاهد انتشار نخستین آلبوم این گروه باشیم.

در این آلبوم ترانه های “رولت روسی، تو اتندی، مش، امون از زمونی، لاجون، واخ وو، گپ شو، شناکن، فهمت ببه بالا و داروگ” نیز حضور دارند که “زنده یاد ابراهیم منصفی، زنده یاد علی خان حبیب زاده، فاطمه رضایی، نیما یوشیج، محمود طلوعی و عبدی محب” ترانه سرایی آنرا بر عهده داشته اند.

تنظیم کلیه قطعات توسط گروه جالبوت نیز صورت گرفته و مقرر است قطعه “داروگ” از این آلبوم دوشنبه(هفتم بهمن ماه) انتشار یابد.

در این آلبوم محمدعلی ذاکری خواننده و سرپرستی گروه جالبوت را بر عهده دارد و حامد حمیدزاده(گیتار باس)، محسن خاش(پرکاشن)، آیدین رادکیا(درامز)، آرش رئیسی(گیتار کلاسیک)، آرشام غفوری(گیتار الکتریک)، آرین ملکیان(کیبورد و پیانو)، هومان عمادی(گیتار الکتریک)، بابک اسمعیلی(طراح گرافیک)، مهرداد متجلی(عکس پوستر) و مجتبی بهمنی(روابط عمومی) نیز فعالیت داشته اند و نشر آن بر عهده شرکت هنرمندان خاک جنوب است.

همچنین ضبط، میکس و مستر آنرا رامین پیر بر عهده داشته و ابراهیم علوی، فرشید ادهمی و محمدجواد قریشی بعنوان نوازنده میهمان حضور دارند.

به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، محمدعلی ذاکری قشمی بنیان گذار گروه جالبوت قبل تر با اشاره به اینکه حال و هوای موسیقی بندرعباسی در آثارمان یک مشخصه بارز است، به ایسنا اظهار داشته بود: از اواخر سال ۹۳ گروه جالبوت را با سه نفر راه اندازی کردم و بعد از یک اجرا در کافه ای در بندرعباس نخستین اجرای رسمی گروه جالبوت اوایل سال ۹۴ انجام شد و با تشویق هایی که صورت گرفت موجب شد انگیزه بیشتری را برای این کار پیدا نماییم. هدفمان از ابتدا این بود که از حال و احوال نوازنده های بومی بندرعباس استفاده نمائیم و به دنبال استاندارد شدن موسیقی گروه و بنا بر این به دنبال حضور در پایتخت بودیم.

منبع: