با حکم حجت الاسلام امرودی؛ مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری انتخاب شد

با حکم حجت الاسلام امرودی؛ مدیرکل جدید روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری انتخاب شد

به گزارش پیلانو سعید صدراییان بعنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران انتخاب شد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، سعید صدرائیان با حکم حجت الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بعنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان انتخاب شد.
در مشروح این حکم آمده است:
«نظر به شایستگی، تعهد و تجارب مدیریتی جنابعالی به باعث این حکم بعنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب می شوید.
شایسته است با اتکا بر انگیزه، نیروی جوانی، ایمان و روحیه انقلابی مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ضمن رعایت کامل قوانین، مقررات، کرامت اخلاقی و با حسن تدبیر و تعامل مثبت و مؤثر نسبت به نشر اخبار، اطلاع رسانی خدمات، فعالیت ها و آثار تولیدی سازمان و مراکز تابعه به شهروندان تهرانی و مخاطبان خاص، ارتباط فراگیر با رسانه های جمعی و اصحاب رسانه و خبر، بسترسازی، همکاری و تعاملات خبری و تبلیغی و گسترش کمی و کیفی ارتباطات بین الملل سازمان با بهره گیری از ابزارهای نوین اطلاع رسانی فضای مجازی و نظرات کارشناسی و مشورتی مدیران و کارشناسان اقدام فرمائید. انتظار می رود کلیه معاونان و مدیران در سازمان و مراکز وابسته همکاری لازم را با جنابعالی در راه تحقق موارد فوق داشته باشند.
از درگاه پروردگار یکتا پیروزی و توفیق روز افزون شما را خواستارم.»
سعید صدراییان دانشجوی دکترای علوم سیاسی دانشگاه تهران دارای سوابق مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۳ و فرهنگ سرای ارسباران، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۲ و فرهنگ سرای ابن سینا، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگ سرای سرو و همینطور سوابق رسانه ای بعنوان سردبیری خبرگزاری مهر، سردبیری روزنامه تابناک، دبیر ارشد هفته نامه پنجره، سردبیری برنامه تلویزیونی مناظره ۱۸۰ درجه و مسئولیت رسانه های معاونت فرهنگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را در کارنامه خود دارد.
مهدی محمدی پیش از این پست مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان را برعهده داشت.