معرفی ۹ ایده هنری برتر سومین جایزه ویستا

معرفی ۹ ایده هنری برتر سومین جایزه ویستا

پیلانو: گالری ویستا ایده های برگزیده و راه یافته به مرحله نهایی سومین دوره جایزه هنر معاصر ویستا را عصر امروز جمعه بیستم دی به نمایش می گذارد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی گالری «ویستا»، عصر امروز جمعه بیستم دی ماه، ۹ طرح برگزیده ۱۰ هنرمند که به مرحله نهایی سومین جایزه هنر معاصر «ویستا» راه یافته اند در چارچوب یک نمایشگاه رونمایی می شوند.
«خط سوم» عنوان این نمایشگاه است که در آن ایده های اولدوز نبی زاده، ایمان جسمی، ایسا رشید، حمیدرضا آزاد، ساناهین بابا جانیانس، سمیرا رحبانی، شانا عبدالهیان، احسان علیزاده، کلثوم صالحی و هوفر حقیقی ارائه می شود.
در سومین دوره این جایزه به دنبال فراخوان انتشار یافته، در مجموع ۱۸۷ طرح پیشنهادی به دست هیات انتخاب و داوری متشکل از نازگل انصاری نیا، رزیتا شرف جهان، پریسا پهلوان، حمید سوری، بهنام کامرانی و بهرنگ صمدزادگان رسید که بعد از چندین جلسه مطالعه و بررسی دقیق کارشناسانه و گفتگو در باب آنها، ۱۹ طرح از میان آنها انتخاب و از هنرمندان شرکت کننده دعوت شد بطور جداگانه در حضور داوران از طرح های خود دفاع کرده و ایده پیشنهادی شان را توجیه کنند.
حاصل این مصاحبه ها، جلسات گفتگو و دیدار از آتلیه هنرمندان، انتخاب ۹ طرح از طرف ۱۰ هنرمند برای راه یابی به مرحله نیمه نهایی و شرکت در نمایشگاه ایده های برگزیده برتر بود که این ایده ها تا چهارم بهمن ماه به معرض نمایش گذاشته می شود.

منبع: