طرح هایی از چهره سردار

طرح هایی از چهره سردار

پیلانو: در اولین ساعات پس از اعلام خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، بعضی از هنرمندان دست به قلم شدند و تصاویری از چهره این سردار ملی را به تصویر کشیدند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، بامداد روز جمعه (۱۳ دی ماه سال ۹۸) به دنبال حمله هوایی نیروهای آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد، سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چند تن از همراهان وی همچون فرماندهان و رزمندگان حشد الشعبی، به شهادت رسیدند.
این خبر برای ما ایرانیها تلخ و دردناک و برای جهان شوکه کننده بود و از همان ابتدا بخش اعظمی از اخبار رسانه های داخلی و البته خارجی را به خود اختصاص داد.
در این میان بعضی از هنرمندان نیز با کشیدن طرح هایی از چهره سردار سپهبد قاسم سلیمانی و با انتشار آن در شبکه های اجتماعی یا روزنامه ها در این جریان رسانه ای سهیم شدند.

از جمله این طرح ها می توان به نقاشی حسن روح الامین ـ هنرمند نقاش ـ اشاره نمود که در همان ساعات نخست پس از اعلام خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، آنرا با عنوان «اصحاب آخرالزمانی اباعبدالله» منتشر نمود.
این طرح که تصویری از به آغوش کشیدن این سردار ملی توسط حضرت عباس (ع) را روایت می کند، روز گذشته به کرات در شبکه های اجتماعی بازنشر شد.

طرحی از حسن روح الامین

منبع: