در گالری آ ؛ کابل در عمق میدان دیدنی شد

در گالری آ ؛ کابل در عمق میدان دیدنی شد

پیلانو: مریم مزروعی عکس سفرهای خود به افغانستان را در نمایشگاهی با عنوان کابل در عمق میدان به نمایش می گذارد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، مریم مزروعی عکس سفرهای خود به افغانستان را در نمایشگاهی با عنوان «کابل در عمق میدان» به نمایش می گذارد. این عکاس اجتماعی که تابحال نمایشگاهی از شهر موصل در زمانی که در تصرف داعش بود، برگزار کرده در نمایشگاه جدیدش زندگی روزمره افغانستانی ها را به تصویر درآورده است.
به گفته مزروعی در «کابل در عمق میدان» تلاش شده، عکسهایی متفاوت با آنچه رسانه های رسمی نشان می دهند ارائه شود، این عکس ها با تصاویر غالبی که تنها نشان دهنده جنگ و فقر و ویرانی در این منطقه جغرافیایی است نیز متفاوت است.
این عکاس و روزنامه نگار، هدف از برگزاری نمایشگاه «کابل در عمق میدان» را نزدیک شدن بیشتر مردم ایران و افغانستان به یکدیگر دانست و اظهار داشت: افغانستان در واقع بزرگترین متحد فرهنگی ماست. چونکه هر دو به یک زبان صحبت می نماییم و دارای یک خاستگاه فرهنگی و ادبی هستیم و یکی از بهترین راهکارهای رسیدن به صلح در منطقه ارتباط و فهم بیشتر مردمان با یکدیگر است.
این نمایشگاه که در آن ۲۳ قطعه عکس خیابانی از کابل به نمایش درآمده است از ۱۵ تا ۲۵ آذر در گالری «آ» به آدرس کریم خان، ابتدای عضدی (آبان جنوبی)، کوچه ارشد، شماره ۷ برپا خواهد بود.

منبع: