از جشنواره های رومانی و برزیل؛ کاریکاتوریست جوان ایرانی ۲ دیپلم افتخار گرفت

از جشنواره های رومانی و برزیل؛ کاریکاتوریست جوان ایرانی ۲ دیپلم افتخار گرفت

به گزارش پیلانو امیررضا ترکمان رحمانی کاریکاتوریست جوان کشورمان توانست دیپلم افتخار چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل و جشنواره بین المللی سوسیاوا بوکووینا رومانی را دریافت کند.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، امیررضا ترکمان رحمانی با یک اثر کاریکاتور چهره در چهل و ششمین جشنواره جهانی طنز گرافیکی پیراسیکابای برزیل شرکت کرد که توانست دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کند.
همچنین، کاریکاتور دیگری از ترکمان رحمانی در جشنواره بین المللی سوسیاوا بوکووینا رومانی SUCEAVA BUCOVINA شایسته قدردانی اعلام گردید و دیپلم افتخار دریافت کرد.
در کارنامه هنری و حرفه ای این کاریکاتوریست جوان جوایز بسیاری دیده می شود که همچون آنها می توان به برگزیده شدن در جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون سوریه ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی کارتون ولت هیمات آلمان ۲۰۱۹، کسب دیپلم افتخار جشنواره بین المللی سیساکو کره جنوبی ۲۰۱۸، کسب دیپلم افتخار نمایشگاه بین المللی کارتون و کاریکاتور کلانتان مالزی ۲۰۱۹، برگزیده شدن در جشنواره بین المللی کاریکاتور و کارتون هومور گالاریت کشور ایتالیا ۲۰۱۹ و… اشاره نمود.
آثار کاریکاتور او همینطور در نمایشگاه هایی که در جریان برگزاری این جشنواره ها برگزار می گردد به نمایش درآمده است. این ۲ جشنواره تیر و مرداد امسال برگزار شدند اما جوایز این هنرمند اخیرا به وی تحویل داده شده اند.

کاریکاتوریست جوان ایرانی
کاریکاتوریست جوان ایرانی ۲ دیپلم افتخار گرفت