میلاد هارونی به مهر خبر داد؛ همکاری خواننده انقلابی باپیرغلامان حسینی، فصل جدیدی را آغازکرده ام

میلاد هارونی به مهر خبر داد؛ همکاری خواننده انقلابی باپیرغلامان حسینی، فصل جدیدی را آغازکرده ام

پیلانو: خواننده جوان موسیقی که طی سال های اخیر آثار مختلفی را با مضامین انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده از آغاز فصل جدید کارهایش با همکاری برخی از شاعران و آهنگسازان مطرح کشورمان آگاهی داد.

میلاد هارونی از خوانندگان جوان موسیقی پاپ در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تازه ترین فعالیت های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: طبق برنامه ریزی هایی که از قبل انجام گرفته بود تازه ترین کارم با مضمون قیام حضرت سیدالشهدا (ع) در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه اجلاس پیرغلامان حسینی رونمایی گردید. این قطعه که با عنوان «نعم الامیر» دارای مضمونی با فداکاری حضرت سیدالشهدا و یارانش در صحرای کربلاست که بزودی از شبکه های مختلف رسانه ملی نیز پخش می شود.
وی افزود: حدود یک سال و نیم است که غیر از تولید قطعه «نعم الامیر» و فعالیت های شخصی، کار جدیدی را در عرصه موسیقی برای عرضه به مخاطبان انجام نداده ام اما مدتی است مشغول تهیه آلبومی هستم که دارای مضمونی عارفانه است و به صورتی آغازگر فصل جدید فعالیت های من در عرصه موسیقی است. این اثر همچون کارهایی است که پس از مدت زیادی سکوت کاری معرف فضای جدیدی از کارهایم خواهد بود. این آلبوم با آهنگسازی بنده، پویان اعتصامی و حمید هیراد تولید شده که در آن قطعاتی از شاعران و ترانه سرایان مطرح کشورمان گنجانده شده است و فکر می کنم می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
این خواننده موسیقی پاپ بیان کرد: متاسفانه در مدتی که سکوت کاری داشتم به سبب اینکه رسانه چندانی در اختیار ما نبود، فرصتی برای معرفی کارهایم نداشتم و اتفاقاً همین سوژه موجب می شود که خیلی از هنرمندانی که در فضای کاری ما فعالیت می نمایند، انگیزه چندانی برای ادامه کار نداشته باشند. اما من نهایت تلاشم را تابحال انجام داده ام که از فضایی که با آن به موسیقی معرفی شدن دور نشوم. برای اینکه آنچه تا امروز خوانده ام از روی اعتقاد محض بوده و به طور قطع در آلبوم جدید نیز با همان سبک به کار خودم ادامه می دهم و تفاوتی که در این شرایط وجود دارد، تغییر نوع اجرای ترانه و موسیقی هاست که به روزتر و مطابق با سلیقه جامعه امروز است.
هارونی اظهار داشت: ما در شرایطی هستیم که آن حال و هوای پرانرژی کارهای انقلابی از حمایت چندانی برخوردار نیست بدین سبب کمتر خواننده ای رغبت پیدا می کنند تا در این فضا حضور داشته باشند. شما مطمئن باشید اگر این خوانندگان رسانه ای برای عرض اندام نداشته باشند، فضای خودرا تغییر می دهند و به ژانرهای دیگر رجوع می کنند. به هر حال من در آلبوم جدیدم تلاش نموده ام همان سبک خودم را در یک فضای عارفانه ادامه دهم و امیدوارم شرایط به شکلی هدایت شود که فرصت های موثرتری برای اجرای آثار متفاوت داشته باشیم.
میلاد هارونی همچون خوانندگان جوان موسیقی پاپ کشورمان است که طی سال های اخیر آثار مختلفی را با مضامین ارزشی، انقلابی، سیاسی و اجتماعی تولید کرده است. این خواننده ۲۴ ساله در بهمن ماه ۹۱ به صورت حرفه ای قطعه ای به نام «اشک غریب» برای امام زمان (عج) منتشر نمود و نخستین اجرای زنده خودرا در نیمه شعبان ۹۲ در اصفهان انجام داد. وی در تابستان سال ۹۳ موسسه ای به نام «سربازان جنگ نرم» را راه انداخت که در آن آثار موسیقایی با مضامین انقلابی تولید شد.
«این عمار»، «خط سرخ»، «حسرت زیارت»، «بابا رجب»، «کاخ سیاه»، «برادرانه»، «انقلاب بی مرز»، «صبح پیروزی»، «مادر آیینه ها»، «عصر انتظار»، «حرف دل یک ملت»، «بی نشون ها»، «عشق بی مرز» همچون آثاری است که این خواننده تابحال منتشر نموده است.

منبع: