دومین دوره تیر آرت با حضور شهرستانی ها

دومین دوره تیر آرت با حضور شهرستانی ها

پیلانو: دومین دوره رویداد هنری تیرآرت مقرر است، از چهارم تا هفتم تیرماه با حضور ۱۸ گالری در سالن چارسو انجام می شود.
مریم مجد – مدیر دومین «تیر آرت» – در گفت و گو با ایسنا درباره ی جزئیات دومین دوره از این رویداد هنری، اظهار نمود: «تیر آرت» امسال از چهارم تا هفتم تیر ماه با حضور ۱۸ گالری در سالن چهارسو برگزار می گردد که اسامی کامل گالری ها متعاقباً اعلام خواهد شد.
او درباره تفاوت های این دوره با سال گذشته، اظهار نمود: امسال تعداد گالری هایی که در «تیر آرت» حضور دارند از ۱۰ به ۱۸ افزایش داشته اند. همین طور سال قبل از شهرستان ها نیز در این رویداد حضور نداشتند، اما امسال گالری هایی از اصفهان و شیراز حضور دارند. همین طور همانند سال قبل مقرر است نشست هایی را در کنار آرت فر برگزار نماییم.
مجد همین طور درباره علت حضور گالری های شهرستان ها در رویداد هنری «تیر آرت»، بیان کرد: ما می خواستیم تمام کسانی که در عرصه هنرهای معاصر فعالیت می نمایند را در کنار خودمان داشته باشیم. بطور کلی پروپوزال هایی از گالری ها به دست ما رسید که توسط هیأت انتخاب مورد تأیید قرار گرفتند.
او هیأت داوران را متشکل از رزیتا شرف جهان، بهزاد حاتم، میرنا عیاد، نگار عظیمی و دنیل بلچیه عنوان نمود و درباره شرایط غرفه ها نیز توضیح داد: غرفه ها در ابعاد ۲۰، ۳۰ و ۴۰ تهیه شده اند که به انتخاب خود گالری ها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.
نخستین دوره «تیرآرت» با حضور ۱۰ گالری، تیر ماه سال قبل در مجتمع آواسنتر اجرا شد. «تیرآرت» به همت هرمز همتیان راه اندازی شده و مدیریت آنرا مریم مجد بر عهده دارد.

منبع: