نمایشگاه نقاشی ما و معلممون با رویکرد خلاقیت کودکان راه اندازی شد

نمایشگاه نقاشی ما و معلممون با رویکرد خلاقیت کودکان راه اندازی شد

پیلانو: نمایشگاه گروهی نقاشی ما و معلممون با رویکرد خلاقیت در نقاشی کودکان ۱۲ اردیبهشت ماه در گالری رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد کل استان تهران راه اندازی شد.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، نمایشگاه گروهی «نقاشی ما و معلممون» که بر پایه خلاقیت در نقاشی با کمک قصه، شعر و بازی شکل گرفته و نمایش کننده هنر نقاشی کودکان و نوجوانان است ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور احمد رویایی، رضا عبدلی، اکبر نجیبی، اکبر نیکان پور، فرشاد گلشاهی معاون آموزش اداره کل ارشاد و کیهان محمدخانی قائم مقام زیباسازی شهرداری در گالری رسول مهر اداره کل ارشاد استان تهران راه اندازی شد.
این نمایشگاه تصویرسازی کودکان و نوجوانان را در زمینه تخیل به چالش می گیرد و برای تقویت این قابلیت، کودکان با استفاده از تکنیک های نقاشی مثل چسب چوب، آبرنگ، چاپ نمک، چاپ مشما، چاپ میسکت و… نقاشی های خودرا خلق می کنند.
این نمایشگاه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد شمیرانات به مناسبت روز معلم برگزار شده است که در این مراسم از اکرم السادات شرق آزادی کارشناس خلاقیت کودکان و مدرس هنر کودک و نوجوان برای تلاش هایش در این زمینه قدردانی گردید.
این نمایشگاه از ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران واقع در سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، کوی مروارید دایر است.

منبع: