مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران: پایانه صادراتی صنایع دستی آماده است

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران: پایانه صادراتی صنایع دستی آماده است

به گزارش پیلانو مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران اعلام نمود که فضا برای پایانه صادراتی صنایع دستی فراهم گشته است و با عنایت به تصمیم معاونت صنایع دستی کشور برای بهره برداری از این فضا، می تواند شروع به کار کند.
دلاور بزرگ نیا _ مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران _ در این زمینه به ایسنا توضیح داد: ساختمانی در کیلومتر هفت جاده کرج معروف به انبار کرج وجود داشت که طی صلح نامه ای توسط شرکت تصفیه صنایع دستی در اختیار سازمان میراث فرهنگی تهران قرار گرفته بود که ما هم سال قبل حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای آماده سازی آن هزینه کردیم.
او افزود: هم اکنون این فضا کاملاً آمادگی این را دارد که بعنوان یک پایانه صادراتی کار خویش را آغاز کند؛ که یا می تواند با برگزاری یک مزایده به بخش خصوصی داده شود یا اینکه به صورت دولتی فعالیت خویش را شروع کند. به صورت کلی این پایانه می تواند نویدبخش اتفاقی خوب در حوزه صنایع دستی کشور باشد.
بزرگ نیا تصریح کرد: آنهایی که به صادرات جدی و تخصصی تر فکر می کنند و می خواهند کالاهای خویش را به صورت اختصاصی برای حمل و نقل آماده کنند، می توانند از این پایانه تخصصی استفاده کنند. همینطور در این پایانه صادراتی غرفه های تعریف شده است که نماینده کشور مقصد هم می تواند حضور داشته باشد.
دبیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران درباره زمان شروع به کار این پایانه صادراتی هم بیان کرد: ساختمان آماده است و با عنایت به اینکه معاونت صنایع دستی کشور چه تصمیمی برای بهره برداری از این فضا داشته باشد، می تواند شروع به کار کند.