شهرام ناظری: اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند

شهرام ناظری: اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند

پیلانو: شهرام ناظری اظهار داشت: گاهی خود هنرمند باز از مواجه شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده اند، خجالت می کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، به مناسبت روز ملی عطار شهرام ناظری در سالن توانیر نیشابور به اجرای برنامه پرداخت؛ او قبل از اجرای خود عنوان کرد: شهرستان نیشابور یکی از مراکز تمدن بشر بوده و موجب افتخار من است که در شهرستان نیشابور هستم.

وی افزود: نیشابور بزرگان زیادی را در دامان خود پرورانده و خطه شفیعی کدکنی و پرویز مشکاتیان است؛ گاهی اوقات خود هنرمند باز از مواجه شدن با جمعیت انبوهی که رو به روی او ایستاده اند، خجالت می کشد؛ همه این اشتیاق مردم برای هنر را ببینند و پند بگیرند.

ناظری بیان کرد: من از استقبال پرشور مردم هنر دوست نیشابور شگفت زده شدم، در مکان های مختلف دنیا و در سالن های پنج تا هفت هزار نفره باز کنسرت داشتم اما اشتیاق مردم به هنر آن هم با این همه سختی و مشکل، بسیار برایم ارزشمندتر است.
وی اظهار داشت: خود ما باز می دانیم که جو در استان خراسان، به خصوص قبلاً موافق هنر و موسیقی نبوده، بااینکه خوشبختانه اخیرا آرام تر شده و من از مسؤولان نیشابور و تمام کسانی که حسن نیت به خرج داده اند، سپاسگزاری می کنم که این افتخار را به من داده اند که در شهر عطار و خیام برنامه اجرا کنم.