خواننده گروه موسیقی گامبرون : هنرمند با تقلید به جایی نمی رسد

خواننده گروه موسیقی گامبرون : هنرمند با تقلید به جایی نمی رسد

پیلانو: «خواننده های پایتخت نشین به واسطه تولید و انتشار کلیپ و تبلیغات گسترده در فضای مجازی بطور حتم شناخته شده تر و با اقبال عمومی بیشتری مواجه می شوند و فرصتی برای عرض اندام هنرمندان بومی نیست اما درباب اجرای فنی باید گفت هنرمندان هرمزگانی چیزی کمتر از هنرمندان پایتخت نشین ندارند.»
خواننده گروه موسیقی «گامبرون» این جملات را بیان می کند. این گروه موسیقی سپس مدت ها، مقرر است ۲۳ اسفند ماه در تالار شهید آوینی بندرعباس به روی صحنه برود.
احمد قائد، خواننده این گروه در گفت وگویی با ایسنا، با اشاره به اینکه از سال ۸۴ دیگر اجرای کنسرت نداشتیم، اضافه کرد: از اعضای گذشته گروه گامبرون تنها بنده و احمد پاداش حضور داریم و سایر اعضا باز نیروهای جدید، جوان و با انگیزه هستند.
قائد با اشاره به اینکه سپس روی کار آمدن دولت نهم شرایط کار برای موسیقی در آن سال ها سخت شد، اظهار نمود: سپس مهیا شدن شرایط و ایجاد فضای باز موسیقی، متأسفانه گروه گامبرون دیگر از هم پاشیده شده بود و هر یک از اعضای گروه درگیر امورات شخصی خود بودند و جمع شدنمان کنار یکدیگر کمی سخت شده بود.
وی با اشاره به اینکه به این نتیجه رسیدیم از نیروهای جوان استفاده و بار دیگر گروه گامبرون را احیا نماییم، افزود: هشت ماه متوالی و مداوم تمرین و سعی کردیم تا بتوانیم بار دیگر علاقه مندان حضور متفاوتی از گروه گامبرون را شاهد باشند.
قائد با اشاره به اینکه در کنسرت ۲۳ اسفندماه دو قطعه جدید فارسی، دو کار اسپانیایی و پنج قطعه هرمزگانی اجرا می نماییم، افزود: همین طور در این کنسرت یک کار متفاوت محلی هرمزگان با سبک زار باز اجرا می شود که بطور حتم مورد استقبال علاقه مندان قرار می گیرد.
خواننده گروه گامبرون اشاره کرد: باید در اسفند ماه اجرا می کردیم تا انگیزه اعضای گروه فروکش نکند و مجبور شدیم در بین کنسرتهای پرطرفدار به روی صحنه برویم.
قائد با اشاره به اینکه از سال آینده فعالیت خودرا قوی تر و گسترده تر انجام و با عنایت به پیشنهادات انجام شده از شهرستان هایی همچون تهران، تبریز و شیراز بطور حتم خبرهای خوبی از گروه گامبرون به نمایندگی از استان هرمزگان خواهید شنید، اظهار نمود: تابحال استقبال خوبی از طرف مردم شده و روند فروش بلیط مناسب می باشد و در صورت اتمام سانس اول، احتمال باز شدن سانس دوم وجود دارد.
خواننده گروه گامبرون با اشاره به اینکه هنرمندان بومی همواره تنها و بدون حامی بوده اند، افزود: اهتمام داریم در اجراهای خود از کارهای تلفیقی با استفاده از تمامی ریتم های جنوب و لاتین بهره ببریم و بنا بر این نه تنها در هرمزگان بلکه در کشور از تنها گروه هایی هستیم که اجرای لاتین می نماییم.
وی با اشاره به اینکه از ابتدایی که گروه گامبرون را تشکیل دادیم هدفمان حضور هنرمندان بومی بود که خوشبختانه امروز شاهد می باشیم تمامی اعضای گروه هرمزگانی و از کسانی هستند که در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت، اشاره کرد: در سال ۷۹ با حضور وهاب وجدانی و احمد پاداش گروه گامبرون تشکیل و در سال ۸۱ نخستین اجرا و سال ۸۴ دومین و آخرین اجرای خودرا به روی صحنه بردیم و از آن پس دیگر کنسرتی برگزار نکرده ایم.
قائد با اشاره به اینکه موسیقی هرمزگان حالا رو به پیشرفت است و جا دارد همچنان در راه صعودی حرکت نماید برای اینکه از ریتم خاص و غنی برخوردار است، اظهار نمود: یکی از دلایلی که هنرمندان از شهرستان به پایتخت می روند و با وجود وجود شرایط مناسب با موفقیتی همراه نمی شوند اجرای تکراری و مشابه است.
وی با اشاره به اینکه تا کسی یا گروهی نتوانند اجرایی متفاوت و حقیقی خودرا به اجرا درآورد مورد استقبال قرار نمی گیرد، اشاره کرد: با تقلید کردن، هنرمند به جایی نمی رسد و بطور حتم سپس مدتی از اقبال عمومی خارج و با شکست روبه رو خواهد شد.
خواننده گروه گامبرون درانتها با اشاره به اینکه اعضای گروه شبانه روزی تلاش کردند و خیلی ها تصور می کردند موفق نخواهیم شد چون سبک کاری مان متفاوت بود، اشاره کرد: اما توانستیم با ریتم های خاص هرمزگان و کارهای تلفیقی، قطعاتی ایجاد نماییم که بطور حتم مورد اقبال عمومی قرار خواهد گرفت و نتیجه تلاش شبانه روزی خودرا خواهیم گرفت.

به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، اعضای گروه موسیقی «گامبرون» را در کنسرت ۲۳ اسفندماه در تالار شهید آوینی بندرعباس احمد پاداش (تنظیم کننده قطعات و رهبر ارکستر)، میثم حجازی (گیتار)، احمد قائد (خواننده)، سیاوش زارعی (گیتار آکورد)، ولید عتیق زاده (گیتار)، محسن دریایی (درامز)، ماهان احمدی (پرکاشن)، بهنام بهمنی (تومبا)، مسعود راستی (ادوات) و رضا جعفری (گیتار باس) می سازند.