اختتام داوری بخش خوشنویسی جشنواره تجسمی فجر

اختتام داوری بخش خوشنویسی جشنواره تجسمی فجر

پیلانو: دبیر بخش خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با حضور در برنامه ˮارغوان هنر ˮ رادیو نمایش از اختتام داوری این بخش آگاهی داد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، امیر احمد فلسفی ضمن اعلام این مطلب اضافه کرد: در این دوره از جشنواره، حدود ۵۵۰ اثر برای رقابت به بخش خوشنویسی آمده بود که پس از مرحله داوری حدود ۷۲ اثر انتخاب و در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت و از بین آنها هم تعدادی بعنوان برنده انتخاب شدند که در ۱۵ اسفند ماه و مراسم اختتامیه، اسامی برندگان این بخش اعلام خواهد شد.
وی افزود: در این دوره از جشنواره، تعداد شرکت کنندگان در بخش خوشنویسی هم از لحاظ کیفی و هم از لحاظ کمی از سایر دوره ها بیشتر و به مراتب بهتر بوده است.
دبیر بخش خوشنویسی یازدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر درانتها از فعالیت ۳۲۰ انجمن خوشنویسی در سراسر کشور آگاهی داد و اضافه کرد: امسال در جشنواره فجر سوژه الزامی جهت شرکت در بخش مسابقه وجود نداشت و موضوعات پیشنهادی بودند اما امکان دارد در سال آینده موضوعی خاص برای علاقه مندان شرکت کننده در بخش خوشنویسی در نظر گرفته شود.
گفتنی است این گفت و گوبه صورت تلفنی در برنامه عصرگاهی ” ارغوان هنر” از آنتن رادیو نمایش صورت گرفته است. «ارغوان هنر» برنامه زنده عصرگاهی رادیو نمایش با محوریت اطلاع رسانی فرهنگی است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۵ تا ۱۷ به صورت زنده از رادیو نمایش بر روی موج اف ام، ردیف ۵/۱۰۷ مگاهرتز پخش می شود.