چوپان تنها بار دیگر در تهران

چوپان تنها بار دیگر در تهران

پیلانو: «لئو روخاس» ـ نوازنده فلوت و پن فلوت و نوازنده قطعه «چوپان تنها» ـ ۱۶ و ۱۷ اسفند بار دیگر در تهران و برج میلاد روی صحنه می رود.
به گزارش پیلانو به نقل از ایسنا، محمود شبیری ـ تهیه کننده این کنسرت ـ درباره تمدید این اجرا در تهران اظهار داشت: سپس اجرای این موفق برنامه که فروردین امسال به خوانندگی سیلویو دانزا (خواننده آلمانی) در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد، درخواست های زیادی برای تمدید این برنامه داشتیم و خیلی ها چون در سفر بودند نتوانستند در آن برنامه حاضر شوند.
او افزود: مقدمات حضور این هنرمند برای دومین بار در ایران انجام شد و ۱۶ و ۱۷ اسفند پذیرای دوستداران این سبک از موسیقی در برج میلاد خواهیم بود. پرفورمنس این کنسرت متفاوت از اجرای قبلی است و در تلاشیم که با یک برنامه جدید بتوانیم خاطره اجرای نوروزی لئو روخاس در تهران را بار دیگر زنده نماییم.
«لئو روخاس» در روز اجرای قبلی خود روی صحنه برج میلاد درباره ایران اظهار داشته بود: آنچه من می گویم از زبانم بر نمی آید. این ها که می گویم نجوای قلب من است. درست است که الان در تهران هستم اما سفر من به تهران درست از زمانی شروع شد که پیشنهاد اجرا در کشور شما به من داده شد. من از همان روز تهران بودم و به راستی خودم را در ایران احساس می کردم. به راستی که من امشب به آرزو و رویایم رسیدم.
لئو روخاس متولد ۱۹۸۴ در اکوادور است. این موزیسین در فصل پنجم مسابقه استعدادیابی Das supertalent پیروز شد و پس از آن به شهرت زیادی دست پیدا کرد و با آثارش در نقاط مختلف دنیا روی صحنه رفت. محیط زیست و ارتباط میان اجزای سازنده طبیعت نظیر خورشید و خاک و آباز جمله موضوعات آثار و کنسرتهای لئو هستند و او معمولاً با استایل سرخپوستی کارهایش را معرفی و اجرا می کند.
کنسرت لئو روخاس به تهیه کنندگی محمود شبیری و سپهر صاحبی در برج میلاد برگزار می شود و بلیت فروشی آن شروع شده است.