آغاز جشنواره شعر فجر از مزار قیصر

آغاز جشنواره شعر فجر از مزار قیصر

به گزارش پیلانو سیزدهمین جشنواره شعر فجر روز چهارشنبه (۱۲ دی ماه) در گتوند خوزستان افتتاح می گردد.
به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی، در این برنامه که از کنار مزار زنده یاد قیصر امین پور آغاز می شود، علاوه بر محسن جوادی، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بهمن ساکی دبیر علمی سیزدهمین جشنواره شعر فجر، محمدعلی بهمنی، پرویز بیگی حبیب آبادی، عبدالجبار کاکایی، اسماعیل امینی، علیرضا قزوه، محمود اکرامی فر، محمدکاظم کاظمی و جواد محقق بعنوان دبیران دوره های پیشین حضور خواهند داشت.
در ادامه، از ساعت ۱۵ محفلی در تالار قیصر امین پور برپا خواهد شد که دبیران دوره های گذشته این رویداد ادبی و شاعران استانی به شعرخوانی خواهند پرداخت.
سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر با برگزاری محافل دیگری در شهرهای دیگر ادامه خواهد یافت و در نیمه بهمن ماه با معرفی برگزیدگان در سه بخش: شعر بزرگسال، شعر کودک و نوجوان و درباره شعر به کار خود آخر خواهد داد.
دوازدهمین جشنواره بین المللی شعر فجر سال قبل کار خویش را از شهر کرمانشاه شروع کرد و بعد از برگزاری محافلی در اقصا نقاط کشور، ششم اسفندماه در شهر تبریز (پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸) پایان یافت.
***
همینطور در آستانه برگزاری افتتاحیه سیزدهمین جشنواره شعر فجر، پوستر رسمی این رویداد ادبی رونمایی گردید.
در طراحی این پوستر از مرغ بسم الله که ترکیبی از هنر ایرانی و اسلامی است استفاده شده است. در کنار این نماد، از طرح اسلیمی جشنواره شعر فجر هم در تاج مرغ و پس زمینه بهره گرفته شده است.
طراح این پوستر، سلمان رییس عبداللهی است.
پی نوشت: این خبر به روزرسانی شده است.