مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره هنر جوان تا ۲۵ دی تمدید گردید

مهلت ارسال اثر به هفتمین جشنواره هنر جوان تا ۲۵ دی تمدید گردید

به گزارش پیلانو دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنر جوان از تمدید مهلت ارسال آثار به این رویداد هنری تا ۲۵ دی ماه اطلاع داد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، دبیرخانه هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی «هنر جوان» درباره دلایل تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره توضیح داد: این جشنواره پس از وقفه ای پنج ساله مقرر است برگزار گردد و نیازمند زمان مناسب برای برقراری ارتباط مجدد با گروه مخاطبان هدف خود است. همینطور اضافه شدن بخش های جدید مقاله و پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب اسلامی به منظور بازخوانی و زنده نگه داشتن معارف و آرمان های انقلاب در چهلمین سالگرد پیروزی آن همچون مواردی است که شورای سیاستگذاری جشنواره را بر آن داشت تا مهلت ارسال آثار را تا ۲۵ دی ماه تمدید کند.
همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی که از قبل طراحی شده بود و مدتی است در حوزه هنری جریان دارد، مقرر است در مراکز استان هایی مشخص در تمام شاخه های هنری اعلام شده در فراخوان جشنواره با حضور استادان این حوزه به صورت جدی و حرفه ای ادامه یابد.
آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره قبل از این ۲۸ آذر ماه اعلام شده بود اما بنا به تصمیم اتخاذ شده، علاقه مندان می توانند تا آخر ۲۵ دی ماه جاری، آثار خویش را در ۶ رشته طراحی، پوستر، کارتون، کاریکاتور، تصویرسازی و عکس و ۲ بخش جدید مقاله و پژوهش و تایپوگرافی پوستر شعارهای انقلاب به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.
متن فراخوان، اطلاعات و جزئیات بیشتر جشنواره در سایت www.artfest.ir قرار داده شده است.
هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی هنرجوان به همت موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و با همکاری مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می گردد.