همایون در حوزه هنری کنسرت می دهد

همایون در حوزه هنری کنسرت می دهد

پیلانو: گروه موسیقی همایون به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا تازه ترین کنسرت خویش را آذر ماه سال جاری در تالار سوره حوزه هنری برگزار می نماید.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، کنسرت گروه موسیقی «همایون» به سرپرستی و آهنگسازی حسین پرنیا و خوانندگی سروش مظفری با عنوان کنسرت «همزبانی» ساعت ۱۹: ۳۰ روز ۲۵ آبان ماه در سالن سوره حوزه هنری روی صحنه می رود.
در این کنسرت که حسین پرنیا سرپرستی، آهنگسازی و سنتورنوازی آنرا بر عهده دارد و سروش مظفری به آواز خواهد پرداخت، صائب کاکاوند نوازنده تار و سه تار، ساسان بازگیر نوازنده عود، میلاد مرادی نوازنده کمانچه و آلتو، احسان لیوانی نوازنده نی، رامین ملکی نوازنده دف و پژمان پرنیا نوازنده تمبک و سازهای کوبه ای گروه اجرایی را تشکیل می دهند.
شاهرخ رنجکش مدیر هنری کنسرت «همزبانی» درباره محتوای این برنامه توضیح داد: در این اجرا تلاش بر آن است که با مخاطب ارتباطی عاطفی و فلسفی برقرار شود. نبود انگیزه و سرزندگی در این روزها، ما را بر آن داشت تا «همزبانی» را برای نام کنسرت خود گزینش نماییم تا با همزبانی و هم آوایی، ساعتی به دور از روزگار در کنار هم بوده و با لحظاتی شاد و فلسفی شبی بیادماندنی را رقم بزنیم.
وی اضافه کرد: هنر موسیقی بسیار مقدس است و هر زمان از موسیقی جدی و فاخر سخن به میان می آید، آواز اصیل ایرانی، شعرهای ناب شاعران ایرانی و موسیقی دستگاهی در یادها نقش می بندد که ما هم در این کنسرت تلاش کردیم بیشتر از شعرهای امیدبخش استفاده نماییم.