پس از انتشار چند تک آهنگ؛ یراحی ماه سوم پاییز در میلاد می خواند، آماده سازی آلبوم عربی

پس از انتشار چند تک آهنگ؛ یراحی ماه سوم پاییز در میلاد می خواند، آماده سازی آلبوم عربی

پیلانو: مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ پنجشنبه اول آذرماه تازه ترین کنسرت خویش را در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می نماید.

به گزارش پیلانو به نقل از مهر، تازه ترین کنسرت مهدی یراحی خواننده موسیقی پاپ کشورمان روز پنجشنبه اول آذرماه طی دو نوبت در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می گردد. در این کنسرت یراحی ضمن اجرای قطعات منتخب خود تعدادی از آثار تازه خویش را هم برای طرفداران اجرا می کند.
مهدی یراحی که طی ماه های اخیر عمده تمرکزش را روی تولید تک آهنگ متمرکز کرده بود، پس از برگزاری کنسرت مردادماه خود در تهران که اتفاقا آن هم در برج میلاد تهران برگزار شده بود، اول آذر ماه در حالی با طرفدارانش دیدار می کند که همچنان از آلبوم عربی اش خبری نیست.
این خواننده منتخب بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر، تابحال موفق به انتشار چند آلبوم شده که از آن جمله می توان به «منو رهاکن»، «امپراتور»، «مثل مجسمه»، «آینه قدی» اشاره نمود. تک آهنگ هایی همچون «حیک»، «تلقین» و «صورتک» از برجسته ترین آثار یراحی طی سال جاری بوده اند.
یراحی که در ماه های گذشته همچون هنرمندان معترض به شرایط اقتصادی و اجتماعی همچون شرایط استان خوزستان بود، از چندی قبل کار ضبط و تولید نخستین آلبوم خود به زبان عربی را شروع کرده که مقرر است بزودی در دسترس مخاطبان قرار گیرد.
پروژه تولید نخستین آلبوم تمام عربی موسیقی پاپ ایران با صدای مهدی یراحی که هنوز جزئیات چندانی از آن به صورت عمومی در رسانه ها منتشر نشده، از پاییز سال ۹۶ به جریان افتاد و او از همان ایام برای نهایی کردن شعر و ملودی های این آلبوم عربی عازم زادگاه خود یعنی استان خوزستان شد به صورتی که می خواهد با همکاری هنرمندان ساکن در این منطقه، قطعات آلبوم جدیدش را تولید نماید. وی تابحال چهار تک آهنگ عربی به نام های «علی مودک»، «من علمک»، «غزال» و «حیک» را منتشر نموده است.
کنسرت اول آذر ماه مهدی یراحی ساعت های ۱۸ و ۲۱: ۳۰ با قیمت های ۴۵ هزار تومانی تا ۱۵۰ هزار تومان میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ در مرکز همایش های برج میلاد تهران است.