دوشنبه نوزدهم شهریور آلبوم بزرگ راه رونمایی می شود، اثری برای سرداران شهید دفاع مقدس

دوشنبه نوزدهم شهریور آلبوم بزرگ راه رونمایی می شود، اثری برای سرداران شهید دفاع مقدس

پیلانو: آیین رونمایی آلبوم سرود بزرگ راه با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس روز دوشنبه نوزدهم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار می گردد.

به گزارش پیلانو به نقل از روابط عمومی سازمان هنری رسانه ای اوج، آیین رونمایی آلبوم سرود «بزرگ راه» با محوریت شخصیت فرماندهان شهید دفاع مقدس ساعت ۱۷ روز دوشنبه نوزدهم شهریور در تالار وحدت تهران برگزار می گردد. در این مراسم که برای اولین بار با این شکل برگزار می شود، مقرر است قطعات آلبوم سرود «بزرگ راه» در قالب سرود نمایش به اجرا در آید که در این چارچوب هنرمندانی از استان های مختلف کشور مانند خراسان رضوی، فارس، لرستان، قم، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان و تهران اجرای این سرود نمایش را بر عهده دارند.
در این برنامه علاوه بر حضور خانواده های معزز شهدای مدافع حرم، خانواده سرداران شهید دفاع مقدس، شهدای هسته ای و هنرمندان حجت الاسلام و المسلمین قمی رئیس جدید سازمان تبلیغات اسلامی سخنرانی خواهد نمود.
آلبوم سرود «بزرگ راه» متشکل از قطعات سرود و همخوانی پیرامون سرداران شهید همّت، بروجردی، شهید زین الدین، برونسی، باقری، باکری، خرّازی، طهرانی مقدّم، چمران، صیّاد شیرازی است که پس از برگزاری مراسم رونمایی روانه بازار می گردد.